Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg slem?

Gjest eksen

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Først: Takk til alle som har svart :)

Det vi har her er et tilfelle av en "etiskproblem" stilling, som min lærer Bjarne ville kalt det. Det du gjør påvirker samfunnet rundt deg og spesielt enkeltindivid.

Du må altså velge om du skal legge skjul på følelsene dine og kjøre et sikkert løp fremfor og la deg og din neste få utløp for deres lyster.

Om du velger A vil det få konsekvenser for B og kansje C. Jeg vil komme med min nøye utspekulerte svar formela:

Pul henne for faen, du var først til mølla, han andre kisen kan bare henge seg!. llolo...

8409151[/snapback]

Gjør ikke meg noe om jeg ødelegger for det som er mellom dem for å si det sånn. Jeg innrømmer det at jeg er såpass egoistisk at jeg driter i hvordan det går for han. Har aldri likt han. Ei heller før de ble sammen. Håper fortsatt det skal bli meg og henne tilslutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo hun som behandler dere som dritt da. Det er jo ikke rart at du vil ha henne siden du liker henne, og hun utnytter det! Du er ikke slem. Jeg tror du bør si fra at det ikke går an å holde på slik. For visst ikke du gjør noe kommer du sikkert til å bli veldig såret. Slike folk manipulerer deg! Trust me

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...