robin1379 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 kjenner en som har en cpi sm han har problemer med å starte den Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) ultimate skrev: Hei alle sammen.. Jeg skal nå kjøpe meg en supermotard, men lurer på om cpi er et bra merke? Er det noen andre merker som er bedre? Er det noen av dere som vet hva en cpi sm 50 ultimate koster ny? nesten alt er bedre f.eks aprilia, motorhispania, yamaha, derbi, rieju, peugout (hvertfall buxy scooterne) er bedre en cpi Endret 10. november 2007 av robin1379 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 jeditimi skrev: 9drd skrev: Det er BARE(!) el-start på den, og det har forekommet at den ikke vil starte.. Kompisen min måtte trille den (!) til forhandler.. (som heldighvis ikke var mere enn 2km unna Når denne kompisen først var i gang med å trille den hvorfor i helge hoppet han ikke bare oppå sykkelen, vippet den opp i 2. gir og slapp clutchen fort menst han holdt full gass, for dere som ikke vet det så pleier sykler å starte da, men mindre tenningen er AV og/eller noe er ødelagt. hvorfor vippe den i andre gir... hold clutchen inne i første gir.. kjør ned en bakke og slipp clutchen gi gass.. så starter den nok Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Eirik_FS skrev: JD_Scrubs skrev: Altså, man mister ikke noe ytelse hvis man går fra R1 til R3 potte, tvert imot. Eh, jo, man gjør jo det hvis man skal ha det på orginal sylinder. R3 er laget for toppdrag fra 7-8k til 14k eller noe. Og når sylinderen ikke greier mer enn 10-11k, så sier det seg selv at det er bedre med R1 som er laget for 5-6k til 12k RPM. Det er ikke sikkert at alle tallene er helt riktig, men du skjønner poenget mitt? Ja, jeg forstår det, men jeg tenker videre, hvis han skal ha sylinder osv, er det teit å satse på R2, når man uansett ikke merker det stort uansett potte på org syl, farten er å forblir 80-90km/t. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ta kun plomberingen. Det er lettest Lenke til kommentar
vegard44 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 >Jonas< skrev: CPI50SM skrev: Denne kameraten av deg... har han kjørt den orginalt, og ikke klusset selv med den? det skjedde sikkert ikke helt ut av det blå... og viss den "andre" kompissen din kjører 70-80 uplombert... så er det noe virkelig ille med den.... min går i 65 på flata... vil jeg ikke tro den uten plombe går så dårlig... viss han dog ikke bare tok plomba... man må gjernest dyse den opp... å da skal den gå 85... å skifte fordrev til 13-14, så går den over 90... Jeg vil anbefale CPI'en sterkt... liker den veldig godt selv.. lett å trimme, så er den pen å se på... <{POST_SNAPBACK}> Han kjørte orginalt ja. Og nei, han hadde ikke klusset med den selv. Sykkelen er jo ikke engang et år. Så du mener ting bare blir ødelagt hvis man selv ødelegger det? Han andre kameraten min har dysa den opp ja. Hans gikk i 50 på flata etter en god stund, og falt fort under 40 i en liten nedoverbakke. Etter at han fjerna plomba prøvde han også å åpne luftfilteret litt mer, men da gikk den bare dårligere igjen. Jeg ar jo fått prøve denne sykkelen litt, og jeg må si jeg ikke likte den speielt godt. Jeg syns den var uvanlig kort, og giring og bremser var ubehagelig å bruke.. Klistrremerkene detter av med en gang, og plasten blir fort stygg (ihvertfall den svarte). Men dette var min mening. Min smak liker andre sykler bedre... Det du sier er at han justerte på alt han kunne for å få den til å gå. lol Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 haha,sant det. + at CPIene går veldig godt org så d må være noe muffens der ja.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Et par innlegg som brøt med retningslinjene #1 og #2 er fjernet. Brukerne oppfordres til å holde en høflig og saklig tone på forumet. (Vennglist ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
CpiSm2005 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Er det Mulig å Kjøre ut Plomberinga på en Cpi SM :O lurer fælt på det, her om dagen gikk den rundt 73 nedover(plombert) og nå går den LETT 73 åp flata, noen som har hørt at det går ann å kjøre den ut? Før gikk den bare sånn i nedoverbakker, og rundt 55 på flata. Men nå går det LETT rundt 73 på flata Plz help me :O Endret 19. mai 2008 av CpiSm2005 Lenke til kommentar
OlePetter14 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hei, jeg har en cpi sm 06mod og den har begynt å fjuske når denj kommer opp i trutall på girene ... tror d kan være coil'n .. noen forslag til det kan være ? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kan være at forgasseren trenger en rens. Ta ut forgasseren og skru den fra hverandre. Legg forgasseren og dyser osv i bensin i noen timer, så skal det ta det meste av møkk. Lenke til kommentar
HD30 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 hei jeg har en Cpi sm 50 jeg har noe problem som jeg trenger hjelp med. det jeg vet om nå er at det lekker bensin i forgasseren og mopeden går ikke over 40. noen som har forslag som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå