redbaron Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg leter etter tittelen til et fotballspill laget for Nintendo 64. Det som er spesielt med spillet er at det er en "story-mode" i det hvor du gjør en spiller bedre, kan få deg kjæreste, spille mot erkerivalen din, og til slutt håpe på å bli tatt med til nasjonallaget. Vet at dette ikke er mye å gå på, men jeg håper at noen vet hvilket spill dette er... Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Okey... jeg fant ut at det er International Superstar Soccer 2000 (ISS2000) Når jeg starter opp spillet så står det ikke Career mode noen steder! Må dette åpnes etter hvert? Lenke til kommentar
jke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Okey... jeg fant ut at det er International Superstar Soccer 2000 (ISS2000) Når jeg starter opp spillet så står det ikke Career mode noen steder! Må dette åpnes etter hvert? 8379524[/snapback] Jeg hadde det spillet og mener career var tilgjengelig fra starten av.. Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Fant en gaaaaaaammel internettside nå... Ser ut som det er fra starten ja. Men jeg har det ikke på mitt spill. Var dette bare på den europeiske versjonen kanskje? For da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå