Gef Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg klokket nettop pc'en min til 2.8GHz, og det gikk helt fint! Men en ting jeg reagerte på var at når jeg skulle kjøre pc'en i burn in wizard i sisoft sandra så gikk det ikke. Systemet klikket ikke men etter andre burn in testen skulle til å bli executa, stod den bare der uten å gå videre. Plagsomt? JA! Jeg bare lurte på hva som kan være grunnen til det? Prøvde å stille volten opp til 1.550V men enda gikk det ikke, kjører rammen på 333MHz. Hva er galt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Sisoft sandra har kanskje fått en feil. Prøv en reinstallasjon av programmet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg trur ikke det. Når jeg klokket ned igjen, funket det helt fint. Det må være noe annet, jeg tror at 1.550V skulle holde??? (Forvirra :-? ) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 jeg har selv samme cpu som deg. Jeg vet en ting og det er at den kjører fint @2.91 og at du har vcore på 1.650. dette er ikke farlig og temp er meget lav. Med orginal kjøler ligger temp. på ca. 60 grader under fulload. Med min swiftec ribbe ligger den på rundt 47-50 grader under fulload. Du burde kanskje gi litt mer volt, så vil alt gå mye bedre. Jeg vet at min cpu er god for rundt 3.2 ghz. men da er volten på rundt 1.7. Men uansett jeg trenger ikke mer kraft enn 2.91 ghz per idag. og jeg liker den temp. Uansett bare øk litt på vcore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå