Gå til innhold

Bilde av Line


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var jo veldig bra, men hadde vore bedre om du hadde fått heit svarte bakrund:P

8379304[/snapback]

 

Hehe, ja jeg så det i ettertid at det er litt lysere i toppen og nede i hvert hjørnet.

Slurv fra min side, bra du er våken. :-) Takk for komentar

 

Here's my number,
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
942 89 868
tell her to call me!

 

 

Et fint bilde, har ikke noe spesielt å utsette. Kansje du kunne dempet den "drømme" effekten som ligger som et slør på bildet.

 

Nei, det var nok bare øya som er trette. I morgen kommer slaktingen :devil:

8379374[/snapback]

 

Hehe, ja du skulle nok likt å ringt hun :-)

 

En liten ny versjon men førtsatt ikke helt sort bakgrunn:

57249_v2.jpg

Lenke til kommentar
jævlig hårete hu var på armer og slikt!...

 

Edit: doper hun eller noe.. :hmm:

 

Nei, dette er ikke deiligst dott enno. Jeg synes kommentarer som dette er så sinnsykt umodent og malplassert at det er vanskelig ikke å komme gjennom nettkabelen din og filleriste deg.

 

Til bildet: jeg synes bildet er bra, men det blir litt for overprosessert, det er helt umulig å tro at bildet ikke er photoshoppa, og da brister jo illusjonen? Samtidig så foretrekker jeg jo at bilder ikke er manipulert, så jeg bør kanskje være fornøyd med at det er lett å se at det er gjort noe med det?? Prøv med tilsvarende teknikker igjen, men stopp tidligere. Det er nok en fordel at bakgrunnen ikke er helt uniformt sort, untatt i helt spesielle anvendelser?

Lenke til kommentar
jævlig hårete hu var på armer og slikt!...

 

Edit: doper hun eller noe.. :hmm:

 

Nei, dette er ikke deiligst dott enno. Jeg synes kommentarer som dette er så sinnsykt umodent og malplassert at det er vanskelig ikke å komme gjennom nettkabelen din og filleriste deg.

 

Til bildet: jeg synes bildet er bra, men det blir litt for overprosessert, det er helt umulig å tro at bildet ikke er photoshoppa, og da brister jo illusjonen? Samtidig så foretrekker jeg jo at bilder ikke er manipulert, så jeg bør kanskje være fornøyd med at det er lett å se at det er gjort noe med det?? Prøv med tilsvarende teknikker igjen, men stopp tidligere. Det er nok en fordel at bakgrunnen ikke er helt uniformt sort, untatt i helt spesielle anvendelser?

8387376[/snapback]

 

Ja, man ser at det er photoshopet, men gjør det noe? Synes bildet ble bra jeg og ansikts utrykket hennes var bra det også. Føler hvertfall at jeg får kontakt med modellen.

Endret av killertomato
Lenke til kommentar

Dette bildet var flott. En veldig fin modell også. Det ser ut som det er lett å ta bilder av ho. Lyssettinga var fin, detaljene i bildet er bra men jeg ville kjørt en hvit bakgrunn.. Kansje fordi hun er så brun og har mørkt hår.

 

Alt i alt et flott bilde :D

Lenke til kommentar
jævlig hårete hu var på armer og slikt!...

 

Edit: doper hun eller noe.. :hmm:

 

Nei, dette er ikke deiligst dott enno. Jeg synes kommentarer som dette er så sinnsykt umodent og malplassert at det er vanskelig ikke å komme gjennom nettkabelen din og filleriste deg.

 

8387376[/snapback]

 

Sorry! :roll: Men syntes det var noe rart med bilde bare... Komentaren min var nok ikke særlig moden nei!... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Synes bluren i ansiktet blir for dominerende og albuen og hårene på armen kunne med fordel vært fjernet, bildet er i grenseland og til dels brenner ut flere plasser. Det ser ut som du har brukt for mye blitz og for mye softing i etterkant, men ellers var dette flott.

 

 

Lenke til kommentar
Synes bluren i ansiktet blir for dominerende og albuen og hårene på armen kunne med fordel vært fjernet, bildet er i grenseland og til dels brenner ut flere plasser. Det ser ut som du har brukt for mye blitz og for mye softing i etterkant, men ellers var dette flott.

 

Wiken

8432679[/snapback]

 

Ja det hvite i genseren brenner ut og det er med vilje at bildet er eksponert slik, men noen andre steder brenner det ikke ut. For mye blits er det ikke brukt, men dro nok litt vell hardt i spakene i PS før jeg la ut siste versjonen du ligger før din kommentar. Takk for kommentar :-)

Lenke til kommentar
Ikke ofte man finner bilder av kjente på dette forumet... :)

8440895[/snapback]

 

Kjenner du henne?

 

Ståle

8440992[/snapback]

 

He he, jada.. prater med henne veldig ofte! :) Går i naboklassen min.

 

EDIT: Forresten et meget flott bilde! :)

Endret av freq_flyer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...