LarsP Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Da er det på ny tid for å hente pilsen ut av kjøleskapet, benke seg ned foran sofaen og nyte eurotrash på sitt aller, aller beste. Den 10. mai går semifinalen av stabelen før det hele braker løs den 12. Årets innslag med videoer: Albania - Aida & Frederik Ndoci - "Balada E Gurit" Armenia - Hayko - "Anytime You Need" Andorra - Anonymous - "Salvem El Mon" Bosnia - Marija Sestic - "River with no name" Danmark - Drama Queen - "Drama Queen" Estland - Gerli Padar - "Partners in Crime" Finland - Hanna Pakarinen - "Leave me alone" Frankrike - Medi T - "On&On" Georgia - Sopho Khalvashi - "My Story" Irland - Dervish - "They Can't stop the spring" Island - Eirikur Hauksson - "Valentine Lost" Israel - Teapacks - "Push the button" Kroatia - Dragonfly feat. Dado Topic - "Vjerujem U Ljubav" Latvia - Bonaparti.Iv - "Questa notte" Litauen - 4Fun - "Love or Leave" Makedonia - Karolina Goceva - "Mojot svet" Moldova - Natalia Barbu - "Fight" Norge - Guri Schanke - "Ven A Bailar" Polen - The Jet Set - "Time to Party" Portugal - Sabrina - "Danca Conmigo" Romania - Todomondo - "Liubi, Liubi, I Love You Serbia - Marija Šerifovic - "Molitva" Slovenia - Alenka Gotar - "Cvet z juga" Spania - D'Nash - "Love you mi vida" Storbritania - Scooch - "Flying The Flag" Sveits - DJ Bobo - "Vampires are alive" Sverige - The Ark - "The worrying thing" Tyrkia - Kenan Doğulu - "shake it up" Tyskland - Roger Cicero - "Frauen Regier'n Die Welt" Ukraina - Verka Serdyuchka - "Dancing" Østerrike - Eric Papilaya - Get a Life Min desiderte favoritt er selvsagt DJ Bobo fra Sveits med "Vampires are alive". Den dansen gir meg gåsehud hver eneste gang. I år er det veldig mange gode sanger og veldig mye skit. Jeg tror land som Tyrkia, Russland og Finland kommer til å gjøre det sterkt. Hva synes folket? :---D Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 ehm, ikkje akkurat min type musikk nei... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Har ikke hørt noen andre enn den norske enda, tenker jeg sparer det til alvoret er i gang. MGP er jo et must å se. Endret 14. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vanskelig å velge favoritt. Hjertet sier DJ Bobo, men Israel sin låt er FET. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Eurovision er blitt så dårlig.. Va bedre for med la det svinge Endret 15. april 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Syns sangene som er på Eurovision er det laveste av kvalitet som finnes av musikk her i verden .Men det er da bare min mening. Endret 15. april 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Første Adresse Helsingfors ligger nå ute på NRK Nett-tv: NRK - Nett-tv: Adresse Helsingfors (15.04.07) Dette programmet følger bidragene fra Bulgaria, Israel, Kypros, Hviterussland, Island, Georgia, Montenegro, Sveits, Moldavia og Nederland. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Artig det programmet der, morsomt å høre på kommentatorene.. Av de som ble diskutert der så syns jeg stilling burde bli slik.. Kypros Hviterussland Island Sveits Moldavia Bulgaria Montenegro Georgia Nederland Israel Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er trist at tilfeldig utvalgte amatører og avdankede B-stjerner skal få så mye medieoppmerksomhet, når det finnes hauger av uoppdagete talentfulle artister og band der ute. Passer ikke musikken inn i noe TV2 eller NRK1 kan lage lørdagsunderholdning av på tv, selger man ikke plater lenger. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har bare sett på 5-6 Youtube-videoer sålangt, og av dem så er Makedonia min favoritt. Nydelig sang <3 Norge sin likte jeg ikke i det hele tatt. Jeg spår fire poeng totalt om vi kommer til finalen Saftis: Det er da talentfulle artister og band i Eurovision og. Og for alt vi vet så er mange av de også uoppdagende talenter. Og tilfeldig utvalgte? Du er ikke morsom engang. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hett stalltips: Ukraina Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Det hadde vært litt trist siden Israel stiller med en av årets jævligste sanger. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mulig det er meg det er noe galt med, men det virker som ca. 80% av all musiken i Eurovision er jalla. Også hadde det jo vært en fordel om artistene hadde framført tekstene på et språk som majoriteten i europa faktisk forstår, f.eks. engelsk. Men hvis jeg skal tippe så tror jeg at Island, Sveits og muligens Belgia vil havne et godt stykke opp på lista. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ikke en gang gidd å klage over manglende kvalitet på musikken i Eurovision... Dette er et "freak show" i moderne utgave. Jeg syntes i utgangspunktet at det norske bidraget var bra, men jeg synes ikke sangen blir bedre for hver gang man hører den, snarere tvert i mot... Dette blir kanskje et problem. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bra som i dårlig, eller mener du seriøst at du liker det norske "bidraget" ? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bra som i "bra", eller ihvertfall som i "bedre enn alternativene". Det var mye rart i den norske finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå