Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en jente kjempegodt, men tør ikke vise det.

Gjest Sjenert Gutt

Anbefalte innlegg

Gjest Sjenert Gutt

Jeg er en bruker på forumet, men velger å skrive dette anonymt ettersom en kompis av meg er innom her titt og ofte

(og vi elsker å drite hverandre ut...)

Det er en jente i vennegjengen som jeg liker veldig godt, men jeg ikke tør prøve meg, hun er ett år yngre enn meg (jeg er 18 om tre mnd, hun er 17 om to).

Hun har hatt ett forhold med en god venn av meg i ett år, so nå er slutt.

Ikke sammenhengende i ett år, men først 6 mnd, så en uke pause, så 2mnd sammen deretter opp og ned noen ganger i 2-3 mnd, men de gjorde det helt slutt for 10-12 uker siden, pga de hadde alltid kranglet mye.

Så dem aldri kysse hverandre bortsett fra hvis vi ba dem om det.. (:p)

Hun likte han veldig godt før, men har nå lenge sagt hun er over han, problemene begynner med det at de veldig ofte sover hos hverandre, og vi i vennegjengen pleier ofte å tulle med hva de driver med hjemme i senga osv.

Og selv om jeg kjenner jeg dør litt inni meg hver gang jeg hører meg selv snakke og le av det, jatter jeg med...

Som sagt så var det altså en god venn av meg det var hun var sammen med, og det virker som at han ikke helt klarer å la hun gå helt fritt enda.

Hun er venn av meg, men vi har ikke snakket så mye sammen før de siste månedene, er heller ikke snakk om særlig til "dyp" prating, heller om ting som skjer der og da, småprating og om personer/steder, men jeg føler vi veldig lett kommer overens.

De gangene vi snakker sammen føler jeg at hun er den eneste der for meg, hun smiler og ler når vi snakker, har ikke noe mot at vi sitter inntil hverandre og hun er generelt nydelig. Er så forelska! :love:

Men mer aner jeg ikke hva jeg gjør!

Jeg mister kontrollen! Jeg vil så gjerne snakke med hun i evigheter, holde hun, se på hun, hva som helst bare jeg får vært sammen med hun noen minutter!

Jeg prøver og hinte litt, men som den sjenerte gutten jeg er tør jeg ikke helt.

Vi ser stadig på hverandre, sender noen smil her og der osv, men jeg tør ikke mer!

Har driti meg ut med en veninne før for ca 2 år siden (vi snakker nesten ikke lenger!) og vil ikke det skal skje igjen!

Vi skal til samme sted i Spania i sommer i 4 dager, og jeg kan ikke vente med å vise hun rundt, men jeg drar ned sammen med en kompis og hun med 2 venniner, så blir rart om jeg plutselig skal dra med meg bare hun?

(Merk: Vi drar ikek ned sammen, men vi fant tilfeldig ut at jeg, kompisen min og de tre var der samtidig i 4 dager før de drar hjem igjen. (har bursdag første dagen vi er der sammen med dem)

Dette ble sikkert bare utydelig for dere som prøvde å lese, men jeg håper det er noen som skjønte det hvertfall!

For å være så ærlig jeg kan: Hva Faen skal jeg gjøre? Jeg vil så mye, men tør så lite!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår godt hvordan du føler det.

Prøv å utrykke hva du føler for henne gjennom SMS, MSN o.l... Det er ofte lettere iform av meldinger enn in real life. Men snakk ofte med henne, og hvis at du virkelig bryr deg om henne. Er langt fra en ekspert på området, lengre borte enn du aner. Men å guide andre er jeg flink til.

Gi henne komplimenter ofte, helst in real life om du kan.

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Hei, Dette høres nesten ut som da jeg var 13, og tenkte på den måten. Vel. . . Du liker henne tydligvis, Hvorfor ikke bare fortelle det, og drite i hva konsekvensene er, om hun liker deg, vil dette sikkert gå bra, men om ikke, er det jo ikke vært å prøve seg mer, med mindre du ikke klarer å slutte å tenke på henne, Hadde jeg vært deg hadde jeg rett og slett fortaltt at "jeg" har følelser for henne, eventuelt prøve å flørte mere, Ikke tenk på at du kanskje kommer til å drite deg ut, for det gjør jo en hver i blant, bare ta det med et smil. Kos med henne, nærkontakt, være litt påtrengenede. ikke for mye. men litt. jaja. hvis du følger disse enkle rådene, vil du sikkert ha en sjans i alle fall, ta det som det kommer. :w00t:

Jeg er en bruker på forumet, men velger å skrive dette anonymt ettersom en kompis av meg er innom her titt og ofte

(og vi elsker å drite hverandre ut...)

Det er en jente i vennegjengen som jeg liker veldig godt, men jeg ikke tør prøve meg, hun er ett år yngre enn meg (jeg er 18 om tre mnd, hun er 17 om to).

Hun har hatt ett forhold med en god venn av meg i ett år, so nå er slutt.

Ikke sammenhengende i ett år, men først 6 mnd, så en uke pause, så 2mnd sammen deretter opp og ned noen ganger i 2-3 mnd, men de gjorde det helt slutt for 10-12 uker siden, pga de hadde alltid kranglet mye.

Så dem aldri kysse hverandre bortsett fra hvis vi ba dem om det.. (:p)

Hun likte han veldig godt før, men har nå lenge sagt hun er over han, problemene begynner med det at de veldig ofte sover hos hverandre, og vi i vennegjengen pleier ofte å tulle med hva de driver med hjemme i senga osv.

Og selv om jeg kjenner jeg dør litt inni meg hver gang jeg hører meg selv snakke og le av det, jatter jeg med...

Som sagt så var det altså en god venn av meg det var hun var sammen med, og det virker som at han ikke helt klarer å la hun gå helt fritt enda.

Hun er venn av meg, men vi har ikke snakket så mye sammen før de siste månedene, er heller ikke snakk om særlig til "dyp" prating, heller om ting som skjer der og da, småprating og om personer/steder, men jeg føler vi veldig lett kommer overens.

De gangene vi snakker sammen føler jeg at hun er den eneste der for meg, hun smiler og ler når vi snakker, har ikke noe mot at vi sitter inntil hverandre og hun er generelt nydelig. Er så forelska!  :love:

Men mer aner jeg ikke hva jeg gjør!

Jeg mister kontrollen! Jeg vil så gjerne snakke med hun i evigheter, holde hun, se på hun, hva som helst bare jeg får vært sammen med hun noen minutter!

Jeg prøver og hinte litt, men som den sjenerte gutten jeg er tør jeg ikke helt.

Vi ser stadig på hverandre, sender noen smil her og der osv, men jeg tør ikke mer!

Har driti meg ut med en veninne før for ca 2 år siden (vi snakker nesten ikke lenger!) og vil ikke det skal skje igjen!

Vi skal til samme sted i Spania i sommer i 4 dager, og jeg kan ikke vente med å vise hun rundt, men jeg drar ned sammen med en kompis og hun med 2 venniner, så blir rart om jeg plutselig skal dra med meg bare hun?

(Merk: Vi drar ikek ned sammen, men vi fant tilfeldig ut at jeg, kompisen min og de tre var der samtidig i 4 dager før de drar hjem igjen. (har bursdag første dagen vi er der sammen med dem)

Dette ble sikkert bare utydelig for dere som prøvde å lese, men jeg håper det er noen som skjønte det hvertfall!

For å være så ærlig jeg kan: Hva Faen skal jeg gjøre? Jeg vil så mye, men tør så lite!

8378508[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...