nirosan Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Link til kommentar tråden! Jeg er nå i full gang med et bil pc prosjekt og tenkte jeg skulle dele litt bilder og litt tekst med dere, håper også jeg får tips og komentarer underveis. Delene som er brukt i prosjektet: Noen esker! PC: Hovedkort: Asrock P4i65G CPU: Intel Pentium 4 - 2,53 ghZ S478 Minne: Kingston 512Mb DDR PC3200 Harddisk:Western Digital 250GB Caviar SE SATA2 WD2500KS Cpu Vifte: Zalman 7000B-AlCu LED Blå Wlan: Gigabyte GN-WP01GS PSU: Vikins MPT-300 - 300W TV-kort: Asus My Cinema-P7131 Bluetooth: EPoX USB Dongle BT-DG03 (ikke samme modell, men en lignende) GPS: GlobalSat BU-353 GPS-mottaker Skjerm: Lilliput 7" LCD 619GL-70NP m/Touch Hovedkorter er festet på et stykke parkett, dette er igjen lagt i skumgummi som jeg fikk med et kabinett, har forsåvidt lagt på dette for å dempe eventuelle viberasjoner i bilen samt å beskytte det mot støt osv. Hovedkort#2 Harddisk som også er beskyttet av skumgummi, denne tenkte jeg å henge i en stram gummistropp som jeg tenkte skulle hindre endel viberasjon!. Oppå harddisken er det festet en vifte for å flytte bort evt varme fra disken!. 300W Vikings strømforsyning. Lilliput touch screen!. Skrivebord med forstørrede ikoner!. Road Runner, et program jeg bruker til Musikk&video avspilling, navigasjon, DVD og TV. Musikk avspilling. GPS i aksjon!. Nettsurfing gjennom Road Runner. Endret 14. april 2007 av nirosan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå