Ekorre Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Mornsann jah! Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å vise frem min nye skapning:D Som en fin julegave kom Ups med en vfd fra matrix orbital til meg. Satt den inn i maskinen og har lekt meg litt. Paster en link til to bilder og en video av displayet. Flere av dere som har kjøpt vfd forresten? Lurer på progs etc. får ikke satt lystyrken helt opp med LCDC. Ellers vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger:> Skal forresten sette displayet i de to ledige 3.5" portene så snart som mulig bare jeg får tak i en dremel. Her er linken til bildene . http://home.no.net/seserr/images/VFD/ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 sinnsvakt tøff! Det er alt jeg har å si.. Dødskul. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 mmm, fiiiint... men ej lure på om min e littegranne større!? http://www.bit-tech.net/review/134 sia du he mo-display fulgte det vel med kode til lcdc?, din heldiggris! Lenke til kommentar
zvein Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Tør jeg spørre hvor mye frakten kostet? Er intresert i å kjøpe med LCD eller noe liknende fra ented Matrix Orbital eller CrystalFontz, men er bekymret for frakt/toll prisene dersom jeg bestiller rett fra USA. Noen som vit hva det koster? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det som er sä jävlig kult med de er jo at du kan la dem vise ALT! Sanger i Winamp..CPU bruk.. HDD bruk..Minneoverföring..Temperaturer...og til og med CS-informasjoner som f.eks. hvor lenge du har värt pä serveren, osv.... Dritfett, bare du har ordentlig software til det! Koster jo skjorta, men men.. noen som selger dem i norge? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Ser meget pent ut, og koster nokk skjorta si det derre der. Hvor bestilte du herligheten da? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Hmm frakt var vel rundt 120 kr og tollen kom på 374 kr. Svin av noen tollere:D Har q3 stats på den, winamp, uptime,cpu speed, klokke, hd stats, og masse masse masse annet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå