Zeppeluna Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg snakker om at den liksom kommer opp i "min datamaskin" som en ny lagringsenhet. Har samsung d900 med kabel og alt, men får den ikke til å synes. Jeg prøver å oppnå å kunne overføre filer rett til minnekortet fra pcen siden det ikke gjennom pc studio 3. Finner ikke den adapteren til microSD kortet heller, så kan ikke putte den i minnekortlesern :S hjeeelp! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er nok ikke mulig er jeg redd. Du må bruke minnekort leser til det der, så du får bare lete videre etter adapteren. Har iallefall aldri hørt om andre alternativer, og jeg vet hvor elendig PCStudio er... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Joda, dette er fullt mulig. Gå inn på innstillinger, så telefoninnstillinger, så USB-innstillinger. Velg deretter "masselager". Da skal den dukke opp som en disk. Du får bare tilgang på minnekortet men det er vel det du trenger kanskje.. Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Joda, dette er fullt mulig. Gå inn på innstillinger, så telefoninnstillinger, så USB-innstillinger. Velg deretter "masselager". Da skal den dukke opp som en disk. Du får bare tilgang på minnekortet men det er vel det du trenger kanskje.. 8441877[/snapback] Hvor er det man skal gå inn på "innstillinger"? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Joda, dette er fullt mulig. Gå inn på innstillinger, så telefoninnstillinger, så USB-innstillinger. Velg deretter "masselager". Da skal den dukke opp som en disk. Du får bare tilgang på minnekortet men det er vel det du trenger kanskje.. 8441877[/snapback] Hvor er det man skal gå inn på "innstillinger"? 8499185[/snapback] I menyen.. valg nr.9.. ikonet nederst til høyre... det burde da ikke være så vanskelig å skjønne.. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 1. trykk slik at du kommer inn i menyen. 2. trykk på innstillinger 3. Telefoninnstillinger, 4. Usb-Innstillinger 5. Klikk på minnekort og koble i pc en. Lenke til kommentar
Zeppeluna Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 (endret) haha trodde dere mente på pcstudio eller noe. skjønte ingenting takk skal dere ha! edit: hva er foskjellen på pictbridge og masselagringsenhet? Endret 30. april 2007 av Zeppeluna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå