aXXo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei, jeg skal kjøpe protein i neste uke, i Sverige Men hvor får jeg kjøpt det? Skal bare på svinesund og norby, ikke lenger inn i landet, Harrytur Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En av disse shopping sentrene jeg har vært på rett over grensen hadde en stor sukkertøy og tobakk butikk som også solgte masse protein produkter. Men jeg husker ikke i farten hvor det var Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 En av disse shopping sentrene jeg har vært på rett over grensen hadde en stor sukkertøy og tobakk butikk som også solgte masse protein produkter. Men jeg husker ikke i farten hvor det var 8378201[/snapback] Ok Noen som vet hvor den butikken ligger? Og selger de Proteinfabrikken's produkter der? Eller noen andre steder over grensa? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 På nye Nordby er det en butikk som heter Body Power (tror det var det). De selger alt av kosttilskudd. Ligger inne i godtebiten. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var der i dag, og kjøpte 1 kg med whey tech protein fra proteinfabrikken, bare 200 kr, koster 300 på nettet Men jeg skal ta det før og etter trening, og når jeg drar hjemmefra tar det ca. 20 min før jeg er på treningsstuidioet. Går det bra? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Norby senteret->maxpower eller hva butikken heter. Ligger innpå det store senteret. Samme inngang som Godis fabriken, til venstre for nye maxi mat på det nye senteret. Mye billig og bra der. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var der i dag, og kjøpte 1 kg med whey tech protein fra proteinfabrikken, bare 200 kr, koster 300 på nettet Men jeg skal ta det før og etter trening, og når jeg drar hjemmefra tar det ca. 20 min før jeg er på treningsstuidioet. Går det bra? 8416621[/snapback] Det holder å ta det etter trening. Ta en 30-40gram, og husk å ta karbohydrater i tillegg! Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var der i dag, og kjøpte 1 kg med whey tech protein fra proteinfabrikken, bare 200 kr, koster 300 på nettet Men jeg skal ta det før og etter trening, og når jeg drar hjemmefra tar det ca. 20 min før jeg er på treningsstuidioet. Går det bra? 8416621[/snapback] Det holder å ta det etter trening. Ta en 30-40gram, og husk å ta karbohydrater i tillegg! 8416843[/snapback] Hvorfor skal jeg ta karbohydrater i tillegg? Legger man ikke på seg av det a? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var der i dag, og kjøpte 1 kg med whey tech protein fra proteinfabrikken, bare 200 kr, koster 300 på nettet Men jeg skal ta det før og etter trening, og når jeg drar hjemmefra tar det ca. 20 min før jeg er på treningsstuidioet. Går det bra? 8416621[/snapback] Det holder å ta det etter trening. Ta en 30-40gram, og husk å ta karbohydrater i tillegg! 8416843[/snapback] Hvorfor skal jeg ta karbohydrater i tillegg? Legger man ikke på seg av det a? 8417311[/snapback] Etter trening trenger du påfyll av karbohydrater til glykogenlagrene i musklene. Opptaket av proteiner blir også bedre ved inntak av raske karbohydrater. Derfor er en kombinasjon best. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 En av disse shopping sentrene jeg har vært på rett over grensen hadde en stor sukkertøy og tobakk butikk som også solgte masse protein produkter. Men jeg husker ikke i farten hvor det var 8378201[/snapback] Ok Noen som vet hvor den butikken ligger? Og selger de Proteinfabrikken's produkter der? Eller noen andre steder over grensa? 8378241[/snapback] De selger alt fra PF, V12, Xyience etc. Lenke til kommentar
Harale Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vil ikke si det bare han skal ta det etter trening, kommer jo helt ann på hvordan han spiser resten av dagen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Skal huske på at musklene vokser 48t etter at du har trent om jeg ikke tar helt feil.. Spis bra og ta protein shake etter trening samt dager du ikke trener gjerne om morgenen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Det som kan lønne seg er å kjøre karbounderskudd hele døgnet med unntak av en time før trening og en til to timer etter trening. Dette betyr at du kan kjøre protein som juling utenom dette. Jeg tar ikke proteintilskudd før trening, men bruker det til frokost og etter trening. Gjerne en time etter trening. Anbefaler deg spiseprotein og ikke "shakeprotein". Regner med at det er tilbud på proteiner i Oslo i helga, da det er Grand Prix: http://www.nkf-ifbb.no/ Grrrr Ta en prat med treningsveileder om kosthold, les deg grønn på nett Mange gode sider der ute: www.iform.no kan du starte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå