Gå til innhold

Hvor kjøpe protein i sverige? Svinesund og Norby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av disse shopping sentrene jeg har vært på rett over grensen hadde en stor sukkertøy og tobakk butikk som også solgte masse protein produkter. Men jeg husker ikke i farten hvor det var

8378201[/snapback]

Ok ;) Noen som vet hvor den butikken ligger? Og selger de Proteinfabrikken's produkter der? Eller noen andre steder over grensa?

Lenke til kommentar

Jeg var der i dag, og kjøpte 1 kg med whey tech protein fra proteinfabrikken, bare 200 kr, koster 300 på nettet :D

Men jeg skal ta det før og etter trening, og når jeg drar hjemmefra tar det ca. 20 min før jeg er på treningsstuidioet. Går det bra?

Lenke til kommentar
Jeg var der i dag, og kjøpte 1 kg med whey tech protein fra proteinfabrikken, bare 200 kr, koster 300 på nettet :D

Men jeg skal ta det før og etter trening, og når jeg drar hjemmefra tar det ca. 20 min før jeg er på treningsstuidioet. Går det bra?

8416621[/snapback]

Det holder å ta det etter trening. Ta en 30-40gram, og husk å ta karbohydrater i tillegg!

Lenke til kommentar

8416621[/snapback]

Det holder å ta det etter trening. Ta en 30-40gram, og husk å ta karbohydrater i tillegg!

8416843[/snapback]

Hvorfor skal jeg ta karbohydrater i tillegg? Legger man ikke på seg av det a?

Lenke til kommentar

8416621[/snapback]

8416843[/snapback]

Hvorfor skal jeg ta karbohydrater i tillegg? Legger man ikke på seg av det a?

8417311[/snapback]

Etter trening trenger du påfyll av karbohydrater til glykogenlagrene i musklene. Opptaket av proteiner blir også bedre ved inntak av raske karbohydrater. Derfor er en kombinasjon best.

Lenke til kommentar
En av disse shopping sentrene jeg har vært på rett over grensen hadde en stor sukkertøy og tobakk butikk som også solgte masse protein produkter. Men jeg husker ikke i farten hvor det var

8378201[/snapback]

Ok ;) Noen som vet hvor den butikken ligger? Og selger de Proteinfabrikken's produkter der? Eller noen andre steder over grensa?

8378241[/snapback]

De selger alt fra PF, V12, Xyience etc.

Lenke til kommentar

Det som kan lønne seg er å kjøre karbounderskudd hele døgnet med unntak av en time før trening og en til to timer etter trening. Dette betyr at du kan kjøre protein som juling utenom dette.

Jeg tar ikke proteintilskudd før trening, men bruker det til frokost og etter trening. Gjerne en time etter trening.

Anbefaler deg spiseprotein og ikke "shakeprotein".

Regner med at det er tilbud på proteiner i Oslo i helga, da det er Grand Prix:

http://www.nkf-ifbb.no/

Grrrr

Ta en prat med treningsveileder om kosthold, les deg grønn på nett :)

Mange gode sider der ute: www.iform.no kan du starte med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...