Gå til innhold

Film: Trailer - "Veien Til Frihet"

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat holder på å lage en film i forbindelse med et skoleprosjekt. Oppgaven var å lage film om stjeling\nasking. Vi har slitt veldig med å filme, siden det er dårlig vær her på vestlandet omtrent hele tiden, og fordi det kun er oss to som er på samme gruppe. Vi har spilt inn rundt halve filmen og har for det meste dialogscener igjen. Dialogscenene er vanskeligst å filme siden begge spiller i samme scene, og vi trenger derfor hjelp med dem.

Har laget en liten teaser-trailer som du finner her.

Lagde også en annen teaser først, men den jeg har lastet opp er ikke den ferdige versjonen. Du kan se den her.

Takk for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!: Imponert:D

Så virkelig u som en trailer til en kino film, bare en ting dere kunne endret på, Det slaget eller noe, så litt fake ut, men ellers, Suverent. :w00t:

Jeg og en kamerat holder på å lage en film i forbindelse med et skoleprosjekt. Oppgaven var å lage film om stjeling\nasking. Vi har slitt veldig med å filme, siden det er dårlig vær her på vestlandet omtrent hele tiden, og fordi det kun er oss to som er på samme gruppe. Vi har spilt inn rundt halve filmen og har for det meste dialogscener igjen. Dialogscenene er vanskeligst å filme siden begge spiller i samme scene, og vi trenger derfor hjelp med dem.

Har laget en liten teaser-trailer som du finner her.

Lagde også en annen teaser først, men den jeg har lastet opp er ikke den ferdige versjonen. Du kan se den her.

Takk for tilbakemeldinger :)

8378139[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flott trailer! Så profesjonelt ut ja...

Når gidder ikke han som spiller hovedrolla å lage filmen ferdig. Makan til idiot skal du lete lenge etter. :nei:

8404607[/snapback]

Når prosjekter går sånn i vasken, så fikser jeg bare en helt idiotisk slutt.

Jeg gidder liksom ikke at all jobbinga skal være bortkastet.

Gjør sånn at jordkloden sprenges eller noe. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...