Juden Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Vet dere om noen musikere som ikke fortjener å bli kalt musikere. Jeg går for "Scooter" og mener at han ikke burde bli kalt artist. Han er en av musikkverdens dårligste artister. Endret 13. april 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Scooter har laget én brukbar festlåt med driv og trøkk, problemet er at han laget den tusen ganger til sånn for å være sikker på at alle fikk det med seg. Hvorfor skal det forresten være så jævla gjevt å bli kalt "artist"? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Scooter er 3 personer og ikke en. Selv går jeg for Britney Spears, Backstreet boys og Spice girls. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Personlig ser jeg ingen grunn til at noen ikke skal fortjene å bli kalt for musikker, mens jeg derimot ser nok av grunner til at en hau av musikere ikke skal fortjene at jeg kaller dem for gode musikere. Endret 13. april 2007 av warpig Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Må si meg enig med trådstarter... Scooter er noe av det tynneste, sammen med las ketchup og o-zone.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Latterliggjøring av andres favoritter godtas ikke på forumet og denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg