jensemil Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hei, min drom(har ikke oh, ae og aa) er aa gaa paa campus/skole som ligger farlig narme stranda, hvor det ogsaa er varmt. Jeg tenker da paa hele verden. Veit du om noen campus/skole som passer beskrivelsen min? Jeg besokte Berkley her om dagen, vurderer aa soke der, men jeg vil saa gjerne til en strand. Jeg vil helst ikke gaa paa skole i usa, heller Brasil, New Zealand eller Australia. Jeg har sokt mye rundt paa nettet, men kan ikke finne en perfekt skole. Veit du om noen campus/skole som passer beskrivelsen min? Endret 13. april 2007 av jensemil Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva skal du studere? Australia har universiteter i Perth, Sydney, Brisbane, Rockhampton, Townsville og en rekke andre steder. Alle ligger farlig nær stranden. Ikke alle har alt av studieretninger. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Jeg vil studerere alt mulig rart, saa lenge de er nar strandra. Men tenker mest paa Journalistikk, fotografi, film eller ledelse. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Studer på Hawaii sier jeg bare: http://www.hpu.edu/ http://www.hawaii.edu/ Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 takk. det var en god idee. HAr du gjort det stadskle? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg vil studerere alt mulig rart, saa lenge de er nar strandra. Men tenker mest paa Journalistikk, fotografi, film eller ledelse. 8380347[/snapback] Veldigt spredt og veldig upresist. Utdannelsesvalger skal du leve med resten av livet. Bestem deg for hva du egentlig vil studere. Derpå velger du studiested som dekker utdannelsen. EDIT: Forløpig har du bare indikert at du ønkser lang gratis ferie på strandene og at utdannelsen bare er en unskyldning for å å det til. Ellers; Media finnes manfe steder, også Perth og Brisbane. Endret 14. april 2007 av PerB Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Nei, jeg vil finne et perfekt sted aa studere. Saa vil jeg finne noe som de tillbyr. Jeg vil ha en utdanning, det er det jeg vil ha. Jeg tror forresten at hawaii er ganske saa perfekt. Lenke til kommentar
johberg Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg studerte i Newcastle Australia, bodde 5-10 min gangavstand til 3 strender med gode muligheter for surfing. Strendene er perlefine, byen er ganske layback, men også ganske harry. Så du må tåle å se mor, far og sønn råne rundt i senka Holden biler med skjørtekant og effektpotte hver søndag Universitet ligger litt utenfor byen, så det beste er å finne noen å leie leilighet med i byen Endret 18. april 2007 av johberg Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er vel ganske populärt å ta forberedende på Bali. Kanskje de tilbyr mer studier der også du kan väre interessert i? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva med malta? Skal dit og jobbe nå men alt der foregår på engelsk, tror du kan finne studier innenfor de fleste retninger der. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hmm. Bali hores bra ut. Malta hores ogsaa bra ut, men ikke saa bra. Newcastle Australia hortes ogsaa bra ut. Skal skjekke mer ut naar jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå