Prizefighter Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har seg sånn at jeg er rimelig usikker på hva jeg vil søke videre, men er ganske interessert i 3d-modelering, animasjon og utvikling av spillkonsepter, av mange interesser. Må jo da søke i løpet av morgendagen, eller bare ikke søke og heller prøve å forbedre vitnemål over en periode mens jeg evt. jobber litt. Så på siden ovenfor her; http://www.noroff.no/ (Er dette noe å satse på for eksempel...?) Noen som har anelse om hvor lukrativt det er å jobbe med dette? Bare tanken om å skape/forme et spill/verk la med andre fasinerer meg og motiverer meg til å ville jobbe med dette videre. Har vært borti en del modelerings-tutorials og prøvd meg litt på egenhånd i 3ds max, så har litt erfaring, og har smakt litt på hva det går i allerede. Jeg er litt på ville veier og lurer på hvor jeg skal gjøre av meg. Litt konstruktivt snakk taes imot med takk. Ellers så kan jeg jo si at jeg var rimelig usikker på hvor jeg skulle plassere den men vi får ta en sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå