bendik92 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) vel jeg har fritids problemer så.. ka du/dere gjør? :!: og har dere noen tips til hobbyer? jeg trener styrke , men det er ikke noe jeg kan gjøre hver dag Endret 13. april 2007 av bendik92 Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg raporterer telletråder Fin hobby egentlig. Bare synd for deg at denne gangen var det din tur. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg har et tips til deg, å endre emne relativt kjapt! Du bør endre den til "Tips til hobbyer" eller noe sånn. Heter den "ka du gjør?" så blir den stengt ganske snart. Tro meg, har prøvd selv Edit: Jeg raporterer telletråder inv_biggrin.gif Fin hobby egentlig. Bare synd for deg at denne gangen var det din tur. Endret 13. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Stenges Hobbytråden finnes viss eg ikkje husker heilt feil. Sidan emnetittel og førsteinnlegg ikkje legger opp til noko anna enn at det blir "OT-kjøring" så blir det ein unødvendig tråd, då tilsvarande bedre tråder finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg