LasH Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 God kveld. Idag da jeg kom hjem fra skolen og satt meg ned på pcen for å høre lit musikk, merka jeg at det ikke var lyd. Noe jeg synes var merkelig, pga det var lyd da jeg skrudde pcen av kvelden før. Men, når jeg er på msn og noen snakker til meg så kommer den "pling" lyden, men det går ikke an og høre musikk. F.eks når jeg spiller av en sang i Winamp kommer denne feil meldingen opp "Bad DirectSound driver. Please install proper or select another device in configuration". Er driverene mine slettet? Kan det ha skjedd automatisk?. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis jeg var lut så ville jeg reinstalert driveren og den sier jo at du må velge riktig lydkort i winamp... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Har ikke peiling på hvor jeg finner driveren. Såg på hjemmesiden til, Fujitsu Simens, men fant ingenting... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har du prøvd å ta ut lydkortet og sette det inn igjen? Har hatt lignende problem og da hjalp det, ellers så er det jo selvfølgelig å prøve å reinstallere driveren, kan jo være en fil har blitt korrupt eller no sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå