Gå til innhold

HP Pavilion Student-PC

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken av HP Pavilion modell med intel prosessor til maks 9000kr som er best?

Bør man velge Intel mtp støy og varme?

Krav: Intel/AMD, Vista home premium, WXGA 15,4", minst 100Gb HD, 1Gb ram og støysvak.

Endret av microon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvilken av HP Pavilion modell til maks 9000kr som er best?

EDIT: Hva er best av AMD turion og Intel?

Krav: Intel® Core™ 2 Duo prosessor,maks 15,4" Oppløsning 1280 x 800 som kan kjøre aero, HD minst 100Gb og 1Gb minne. Må være støysvak!

8377665[/snapback]

Hva skal du bruke maskinen til da?

Trenger du Core 2 Duo? Holder det ikke med Core Duo?

Om du har tenkt å bruke maskinen til skolearbeid, så vil mulig en 14" være den beste løsningen? Du kan jo søke etter f.eks dv2115.

Angående Intel og AMD, så vil jeg anbefale Inter. Den er mer støysvak og bruker mindre strøm. Men etter hvert vil nok AMD komme tilbake med forbedringer.

Til gjengjeld er AMD billigere. Eller med samme pris, og f.eks bedre grafikk-kort og etc.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på disse 2?

HP Pavilion dv2115ea

HP Pavilion dv2215ea

Hvordan kjøpe modellene i butikk?

8378452[/snapback]

det er svært unødvendig å poste samme spørsmål flere ganger, selv om ingen svarer på det. Ei heller er det nødvendig å ha flere poster etter hverandre.

Lenke til kommentar

Unnskyld for det.. Synes det er vanskelig å bestemme seg for en modell. Villt mange modeller og priser.

Hvis jeg går for intel må jeg gå for 14,1" til min pris, siden jeg ønsker Vista.

dv2215ea/Intel CoreDuo T2250 er da en aktuell modell. Er usikker på skjermen. Om den blir liten i forhold til WXGA 15,4". ?

Finnes det i det hele tatt HP Pavilion modeller på 15,4" med intel prosessor til denne prisklassen? Fant kun HP Pavilion dv6184 med Intel til 9300kr. HP Pavilion dv6287eu er AMD Turion alternativet. Jeg er redd for støy og varme, den skal jo brukes på lesesal.

Har satt en øvre grense på 9000, men pluss 3-400 kr går greit. Skal i tillegg kjøpe Office 2007 student.

Endret av microon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...