Bruker-93156 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er feil å be jenter om å gjøre en ting, feks sette seg ned å prate, røre deg, spøre deg om å være med på kino feks , når du selv ikke tør. "før du kritiserer, se på deg selv" sa en eller annen.. Men er fint med jenter som smiler, uansett, turn on for meg. 8379605[/snapback] Tja, om ingen gjør noe kommer man iallefall ingen vei. Nå skal det jo også sies at jeg har prøvd da. Jeg hadde en gang 2 billetter til Rosenborg vs et storlag, på VIP Light. Jeg spurte om hun ville bli med meg på kampen, men hun sa nei, og hun er fotball gal. Da skjønte jeg at hun ikke var interessert, men det var litt pinlig å be henne ut, men da dreit jeg meg ikke ut. (Fikk med en annen jente ) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Trådstarter: Sliter med akkurat det samme Bare at jeg er gutt da... Klarer fint å komme i kontakt med jenter og bli venner med de osv, men med en gang det går det lille skrittet videre så blir jeg helt mutt/stumm/Lam/handlingslammet... Du skjønner... mao... jeg er helt inkompetent når det gjelder damer men rådet mitt er nuvel: Prøv å komme i kontakt med han. Hvis dere allerede er gode venner så spør om han vil blir med på f.eks. kino (bare dere to). Da kan du jo spør som en venn... Hvis han sier nei så tar du det som en venn. Hvis han sier ja så tar du det som en "date". Noe i den duren Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Tullebukk_* Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hey! Hva er ett bra knep for å få kontakt med ei jente? Snakker bare me dhu på Msn og hvis jeg ser hu i gangen på skolen kommer jeg aldri på no å si. En gang gikk ejg bort til hu og bare stirra dumt på hu.. så kom je gikke på en dritt og si og bare gikk.. var litt pinlig. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hey! Hva er ett bra knep for å få kontakt med ei jente? Snakker bare me dhu på Msn og hvis jeg ser hu i gangen på skolen kommer jeg aldri på no å si. En gang gikk ejg bort til hu og bare stirra dumt på hu.. så kom je gikke på en dritt og si og bare gikk.. var litt pinlig. 8386027[/snapback] Bare gå bort til vedkomne si "Hei" Det er seriøst ikke være samtalen bør gå videre av seg selv herfra, ikke tenk over hva du skal si på forhånd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Snakker bare me dhu på Msn og hvis jeg ser hu i gangen på skolen kommer jeg aldri på no å si. En gang gikk ejg bort til hu og bare stirra dumt på hu.. så kom je gikke på en dritt og si og bare gikk.. var litt pinlig. Der har jeg en fordel, rett og slett fordi jeg blir sett på som en ganske tullete kar. Så når de der skjer så lager jeg bare tt rart utrykk, sier høyt "hmmmm" og går videre, da tenker ikke vedkomne noe over det lenger og tar det som en spøk Bedre det enn at jeg dritert meg SKIKKELIG ut Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 skulle tro det var mye lettere for jenter å flørte enn gutter... 1. ta på deg tettisttende klær som viser formene dine. hvis du i tillegg har litt utringing så gjør ikke det noe heller, men det er slettes ikke et must. Uansett, hvis du føler du ser bra/ok ut, så ser du straks enda bedre ut. 2. jenter kan være mer kosete og klengete enn gutter normalt er, så utnytt det og bruk mye fysiks kontakt med han. det MÅ ikke være klåing... Bare pass på at du gjør det klart mest med han! Klenger du på alle blir han i hvertfall usikker. 3. praten går vel ganske lett for deg siden du sier du blir lett venn med gutter. Så fokuser mest på 1 og 2 - siden 3 kommer greit av seg selv. 4. ryker må ikke nødvendigvis være en negativ ting hvis du kan styre de sjøl. få en god venn til å si til gutten at vedkommende har hørt at du er litt keen på ham. Da blir han straks mer obs på signalene du gir utover det så må du bare håpe at du er hans type, hvis ikke er det ikke noe å gjøre med det Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 skulle tro det var mye lettere for jenter å flørte enn gutter... 4. ryker må ikke nødvendigvis være en negativ ting hvis du kan styre de sjøl. få en god venn til å si til gutten at vedkommende har hørt at du er litt keen på ham. Da blir han straks mer obs på signalene du gir utover det så må du bare håpe at du er hans type, hvis ikke er det ikke noe å gjøre med det 8387971[/snapback] Words, good words Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå