Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan ikke flørte! Vil du hjelpe..?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Joa.. jeg har altså det problemet at jeg ikke greier å flørte med gutter jeg liker. Jeg prøver jo selvsagt å være litt "ekstra" sjarmerende når jeg er med de jeg syns er kjekke og interesserte i, men det blir som oftest bare til at vi blir venner. Som person er jeg veldig utadvendt og sprudlende og elsker å bli kjent med nye, og siden jeg er så vant til å bli venner med gutter så greier jeg derfor ikke å flørte med de jeg liker. Jeg viser liksom lik kjærlighet til alle;/ Hvordan viser jeg interesse utenom bare vennskap? Hvordan flørter man?!

For når man først har havna i vennefella, så er man gjerne stuck! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke akkurat konge på det selv, men jeg vil ambefale deg hyppig bruk av humor gjerne iform av positive henvendelser. Da kan det være lettere å få frem budskap. Det er foreksempel lettere å si "Hvis du hadde byttet kjønn hadde jeg garantert blitt lesbisk" enn å bare si "Jeg vil gjerne bli sammen med deg", hvis du forstår meg :p

Lenke til kommentar

Åååh, lengtet lenge etter å svare på dette til en jente.

Om det er en ting som er sikkert er at om jeg liker en jente, så vil jeg gjerne at hun viser dette. Det kan være ting som å sette seg ved siden av meg om jeg sitter alene, da vet jeg at hun er interessert, og ikke overser meg. Men det kan også oppfattes som venneprat, så om du er interessert i det han sier, og ikke er den som avbryter samtalen, så vet han iallefall at du faktisk har lyst til å snakke med han. Ta deg tid til å snakke med han om han snakker til deg, ingenting er mer trist å prøve å snakke med en jente, og hun bare sier, ja ok, å går.

Om du merker at han f.eks ser på deg, se tilbake, med et smil, og ikke vik blikket før han gjør det. Om han ikke er altfor sjenert, og litt interessert vil dette blikket vare og begge vet at dere begge er interesserte, da er dere kommet langt på vei.

Om dere f.eks sitter i en time og dere sitter litt langt fra hverandre, og dere sitter med dette blikket, og du føler at han kanskje er interessert, spør om han vil finne på noe, ikke vent på at han gjør dette. Han er kanskje ikke sikker, og tørr ikke drite seg ut.

Jeg vet at om ei jeg syns mye om, hadde spurt meg om jeg ville finne på noe hadde jeg blitt kjempeglad. Desverre er jeg så forbanna pinglete at jeg ikke tør å spørre henne, med frykt for å drite meg ut.

Ble litt rotete dette, men jeg tror jeg fikk si det jeg ville.

Lenke til kommentar
Om det er en ting som er sikkert er at om jeg liker en jente, så vil jeg gjerne at hun viser dette. Det kan være ting som å sette seg ved siden av meg om jeg sitter alene, da vet jeg at hun er interessert, og ikke overser meg. Men det kan også oppfattes som venneprat, så om du er interessert i det han sier, og ikke er den som avbryter samtalen, så vet han iallefall at du faktisk har lyst til å snakke med han. Ta deg tid til å snakke med han om han snakker til deg, ingenting er mer trist å prøve å snakke med en jente, og hun bare sier, ja ok, å går.

Om du merker at han f.eks ser på deg, se tilbake, med et smil, og ikke vik blikket før han gjør det. Om han ikke er altfor sjenert, og litt interessert vil dette blikket vare og begge vet at dere begge er interesserte, da er dere kommet langt på vei.

Om dere f.eks sitter i en time og dere sitter litt langt fra hverandre, og dere sitter med dette blikket, og du føler at han kanskje er interessert, spør om han vil finne på noe, ikke vent på at han gjør dette. Han er kanskje ikke sikker, og tørr ikke drite seg ut.

Jeg vet at om ei jeg syns mye om, hadde spurt meg om jeg ville finne på noe hadde jeg blitt kjempeglad.

Desverre er jeg så forbanna pinglete at jeg ikke tør å spørre henne, med frykt for å drite meg ut.

Vi må være tvillinger eller noe! :dontgetit:

Akkurat samma her!

Jente®! Sett deg sidenav personen om det er plass, snakk litt, ikke vær redd for å røre ;)

Selv tør jeg ikke gjøre det samme selv, men de gangene jenter kommer bort er det alltid like koselig.

Husk: Ikk alle gutter er selvsikre til tusen ;)

Lenke til kommentar
Enig med deg, Marius olsen! Mye sant i det du sier, og det var ikke vanskelig å forstå hvor du ville hen.
Desverre er jeg så forbanna pinglete at jeg ikke tør å spørre henne, med frykt for å drite meg ut.

Godt å vite at jeg ikke er alene. Spør aldri selv, men snakke er jeg god til :p

8377904[/snapback]

Jeg snakker masse med henne jeg og, men blir liksom ikke rett signal jeg gir henne.

senest i dag dro jeg denne til henne da jeg kom inn fra friminutt og var drittvåt:

When I came in to this classroom I was very wet, but noe I'm dry, because I'm HOT.

Lenke til kommentar

Jeg snakker masse med henne jeg og, men blir liksom ikke rett signal jeg gir henne.

Da er vi tre da ^^

Og det er i slike situasjoner det er veldig bra om jenter som hun som skrev førsteposten ikke "gir opp", og heller viser litt mer av hva de "vil". (selv om jeg vet utmerket hvor vanskelig det kan være!)

Lenke til kommentar

Da er vi tre da ^^

Og det er i slike situasjoner det er veldig bra om jenter som hun som skrev førsteposten ikke "gir opp", og heller viser litt mer av hva de "vil". (selv om jeg vet utmerket hvor vanskelig det kan være!)

8378034[/snapback]

fire faktisk :p

Lenke til kommentar
Tingen er at det e rikke altid en vet om gutten er interessert heller. Og en føler seg passe teit om en legger an på en gutt som ikke liker deg tilbake.

8378916[/snapback]

Ja, men det blir teit uansett. Man kan jo starte å prate med personen, og om man får inntrykket av at hun helst vil gjøre noe annet er det bare å trekke seg unna, det er når man ikke tar et hint at det blir galt.

Lenke til kommentar

Om gutter ser på deg som en venn, så begynn å oppføre deg mer sexy. Føler du deg sexy, så blir du sexy. Kjøp deg noen nye klær og spill mer på din feminine side enn å være "en av gutta". Smink deg anneledes enn før, ett eller annet for at kompisen(e) dine skal legge merke til det. Du kan være skikkelig pen og alt det der, men er du en "kompis" så forblir du gjerne der om du ikke forandrer ting selv. Gjør små subtile og sexy ting som sender ut tegn uten å være overdrevet.

Lenke til kommentar
Om gutter ser på deg som en venn, så begynn å oppføre deg mer sexy. Føler du deg sexy, så blir du sexy. Kjøp deg noen nye klær og spill mer på din feminine side enn å være "en av gutta". Smink deg anneledes enn før, ett eller annet for at kompisen(e) dine skal legge merke til det. Du kan være skikkelig pen og alt det der, men er du en "kompis" så forblir du gjerne der om du ikke forandrer ting selv. Gjør små subtile og sexy ting som sender ut tegn uten å være overdrevet.

8379179[/snapback]

Å det garanterer du funker? 5 jenter i klassen har klipt seg (Fatalt mye ifølge seg selv) og jeg har ikke merket det, selv ikke når de sa at de hadde det.

Noen ganger trenger gutter å "få det rett inn".

Lenke til kommentar
Er feil å be jenter om å gjøre en ting, feks sette seg ned å prate, røre deg, spøre deg om å være med på kino feks , når du selv ikke tør.

"før du kritiserer, se på deg selv" sa en eller annen..

Men er fint med jenter som smiler, uansett, turn on for meg.

8379605[/snapback]

Jenter som ser deg i øynene og smiler, den smelter jeg for. En jente gjorde dette for noen dager siden, takket være det så tenker jeg på hun 24/7...

Feil å be ut jenter på aktiviteter; Det værste svaret du kan få er nei, det ekke feil...

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...