Grønning Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Bildet er ikke så stort. Info om trampolinen her! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hva er best. runde eller firkantet trampoliner? selv synest jeg det er ganske digg å hoppe på firkantet da Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 hva er best. runde eller firkantet trampoliner? selv synest jeg det er ganske digg å hoppe på firkantet da 8645963[/snapback] Det må være de firkanta. Eller som jeg kaller dem: sirkustrampoliner. Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) jeg klarte 9 bakoversaltoer på rad. du lander en gang så tar du en til på første touch men nu tørr jeg ikke å ta flere Endret 22. mai 2007 av stilongs92 Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Var ute å hoppet for første gang iår, klarte forlengs 180, og back-to-back forlengs ^^ Takler ikke baklengs, men, har lest litt, hvis jeg hopper opp, så legger litt kraft i når jeg trekker opp knærne, kommer jeg rundt da? Endret 27. mai 2007 av b0berg Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har ganske god kontroll på dobbel backflip nå. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Noen her som har prøvd de trampolinene på Skansemyren i Bergen? Eller i det hele tatt er fra Bergen? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Noe som vet hvor man kan kjøpe sånn "hoppeslottsikkerhetsnett" til trampolinen? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som har erfaring med sportsupply trampoliner? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har ganske god kontroll på dobbel backflip nå. 8716520[/snapback] Where is that videocamera? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) http://youtube.com/watch?v=1AIk6QYaa88 It's there Endret 3. juni 2007 av Grønning Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Imponerende. At du tør, sier jeg bare.. Har problemer med å tørre backflip her, tør bare ikke å kaste meg bakover. Noen spesiell fremgangsmåte? Hvordan lærte dere det? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da var Heavy Duty 14 fra jumpking bestilt Mange som har den eller? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Da var Heavy Duty 14 fra jumpking bestilt Mange som har den eller? 8803742[/snapback] Jeg har en slik trampoline, veldig god trampoline. På denne trampoline lærte jeg meg tilogmed backflip,bio 540, og cork . Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Cork og Bio er ingenting da. Problemet mitt på trampoline er at jeg tar D-Spin, Cork, Bio, Frontflip osv. men jeg tør ikke backflip. Er bare noe som stopper meg idet jeg skal kaste meg bakover. Noen tips? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Cork og Bio er ingenting da. Problemet mitt på trampoline er at jeg tar D-Spin, Cork, Bio, Frontflip osv. men jeg tør ikke backflip. Er bare noe som stopper meg idet jeg skal kaste meg bakover. Noen tips? 8836588[/snapback] Mange tips som er nevnt oppover i tråden, men jeg synes ikke no spess om dem. Du kan begynne med f.eks å ta rygg også rett bakover, fler tips har jeg ikke . Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Eneste måten å lære seg backflip, er å tørre. Neida, lærte en kompis backflip i vår, jeg og en venn holdte han i armene, og i lårene, deretter tok han backflip, kom han seg ikke rundt, kastet vi han videre, til slutt ville han prøve selv, og klarte det Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Eneste måten å lære seg backflip, er å tørre. Neida, lærte en kompis backflip i vår, jeg og en venn holdte han i armene, og i lårene, deretter tok han backflip, kom han seg ikke rundt, kastet vi han videre, til slutt ville han prøve selv, og klarte det 8837346[/snapback] Den har også jeg brukt på mange venner. Funker veldig greit. Om man ikke klarer det så har man noen som hjelper deg rundt Problemet mitt er at vennene mine ikke tør å ta backflip og de lander feil èn gang Blir nesten sur! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nå står det en pakke utenfor, med Jumpking Heavy Duty 14 i Akuratt tatt ned gammeltrampolinen, skal klippe plenen, så skal den settes opp. Det småregner litt akuratt nå, men solen titter litt frem, håper på bedre vær senere i dag Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nå står det en pakke utenfor, med Jumpking Heavy Duty 14 i Akuratt tatt ned gammeltrampolinen, skal klippe plenen, så skal den settes opp. Det småregner litt akuratt nå, men solen titter litt frem, håper på bedre vær senere i dag 8866907[/snapback] Wow. Du burde glede deg til å begynne å hoppe, for den trampoline er sykt digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå