djgudleif Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Trampoline er moro! Før var det en veldig stor interesse for meg, men nå er det heller tricking på gress og parkour som gjelder. Trampolina står nå på hytta, så nå er trampolinehopping blitt bare til lek og moro, og prøver vel ikke på så mye nye triks. Skal jeg om jeg får filmet litt neste gang jeg er på hytta. Jeg lærte backflip ved å hoppe bakover, skru meg sidelengs, touche med hendene, og lande på føttene. På den måten greide jeg å lure med til å gå mer og mer bakover. Til slutt ble det til en backflip. Når man har tatt backflip et par tusen ganger, så kjennes nesten det like lett som å hoppe helt vanlig. Det er stilig, for da kan man gjøre litt forskjellig. F.eks prøve å sparke en ball med backflip. En gang prøvde jeg å ha et glass vann i hånda, for å så ta backflip uten å søle det ut. Og det gikk til helvete. Endret 3. mai 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 En gang prøvde jeg å ha et glass vann i hånda, for å så ta backflip uten å søle det ut. Og det gikk til helvete. 8532913[/snapback] Måtte bare smile når jeg leste det der as! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg trodde jeg var flink helt til jeg så hva folka her kunne. Jeg kan følgende: Ryggen-backflip Frontflip Knærne-frontflip 720 noen ganger Ja, jeg veit jeg suger Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 apropos det med beltstroppen.. hørtes skummelt ut.. idag fikk en kompis av meg, meg til og prøve dette her: du trenger 2 stykker som du kvet klarer og holde deg oppe plasser de med ca. 1 meters mellomrom og la de holde an hånd i brysthøyde og bruke den andre som støtte. Da tar du tak i knyttneven din tar litt sats og baklengs prøve forlengs og havna med rompa i asfalten.. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Cryzh, du er ikke alene.. Overraskende mange som kunne dobbel front/back Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg veit zeeq You know it's sad but true! Kjipt å ikke kunne det, når det virker som om alle andre kan det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er egentlig ikke det at jeg ikke klarer snurren. Jeg klarer frontflip heltfint, men backflip tør jeg liksom ikke. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) De beste triksa jeg har landet: Dobbel front Front 720 Backflip 720 Triks jeg ikke har landet. Knærne til dobbel front. Dobbel front med halv skru på siste saltoen. Dobbel back(Har landet bare en gang) EDIT: Landet Front 720 nettopp. Endret 4. mai 2007 av Flippy92 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Føler meg elendig når eg leser disse postene.... Skulle ønske eg greide backflip, vet eg greier det viss eg tør, med det å tørre er jo problemet. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Føler meg elendig når eg leser disse postene.... Skulle ønske eg greide backflip, vet eg greier det viss eg tør, med det å tørre er jo problemet. 8537813[/snapback] Er redd du ikke er den eneste... Jeg tør bare å hoppe på ryggen og opp igjen.. Hadde vært digg å kunne gjøre noe mer... Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 er mitt bidrag lærte backflip noen få uker før trampolinen måtte tas ned pga jeg på dro meg kink i nakken som gjorde at jeg ikke fikk hoppe noe mer på lenge men når er jeg klar for ny sesong. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Noen som vet hvor eg kan få kjøpt Jumpking i Bergen? Og hvordan er en Jumpking i forhold til de vanlige som man kjøper på f.eks. Brio(2,6m, dårlig sprett, fort slitt, svimerker osv.) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jumpking kan kun bestilles via tlf (se jumpking.no) - og i forhold til andre trampoliner så er den genial, den er stor om du vil ha den stor, god sprett, holder seg LENGE, og jeg har aldri fått brannsår på den. Go for it! Nargon: Kul video Legger den i førstepost. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det andre merker enn Jumpking som er aktuell? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Prøvde meg på trampoline idag, etter å ikke ha rørt en trampoline hele fjor sommer "Litt" rusten kan man si, men kommer seg litt etter en halvtimes tid. Selv om satsingen sitter lenger inne nå enn før. Tror broren min har et par filmer av seg på trampoline, skal sjekke Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noen(andre) som har klart følgende? Lande på ryggen, 2 runder sidelengs og lande på ryggen igjen. Helt sikkert... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har klarte det i fjor sommer, har ikke prøv på det i år Skal prøve imårra Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har klarte det i fjor sommer, har ikke prøv på det i år Skal prøve imårra 8545725[/snapback] er jo ikke back/front osv som er gøy. Det er bio/misty/cork/rodeo osv.. Samt sideflip og spins med grabs ;D /Jan Tore Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har klarte det i fjor sommer, har ikke prøv på det i år Skal prøve imårra 8545725[/snapback] er jo ikke back/front osv som er gøy. Det er bio/misty/cork/rodeo osv.. Samt sideflip og spins med grabs ;D /Jan Tore 8546554[/snapback] Hva er bio og rodeo ? Har alltid lurt på det, noen som har film ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå