Krom-stag Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Til dere med vondt i ryggen... Når du begynner å hoppe igjen etter vinteren så er det vanlig å få vondt i ryggen, fordi ryggen din er litt "utrent" mest sannsynlig. Det som hjelper er å hoppe til du får vondt, og vent til det går over. Ikke hopp imens du har vondt, ettersom det er en overbelastning for ryggen din og ryggmusklene dine må bli vant til det før du hopper heftig.. Hopper du for mye når du ikke har ryggmuskler som klarer å støtte opp kroppen din godt nok når du hopper, kan du risikere å få varige ryggskader... Ifølge legen min iallefall. Vil tro det er troverdig, og er vel ganske logisk også 8483595[/snapback] Jeg hoppet hele tiden når jeg hadde vondt, det var sånn det gikk over. Og jeg drev med backflip og misty osv. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg hoppet hele tiden når jeg hadde vondt, det var sånn det gikk over. Og jeg drev med backflip og misty osv. 8485400[/snapback] Tviler sterkt på at det gikk over fordi du hoppa, mer fordi du bygde ryggmuskler mens du hoppa, eller ettelleranna sånt ..men ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 ENDELIG! Se salto nummer to i videoen! http://youtube.com/watch?v=mBPbk-9xno4 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Sweet! ...gleder meg til du kommer til trondheim *hinthint* Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hehe. Jeg vil så gjerne gjøre dobbel backflip, men jeg kommer ikke til å lande på min trampoline, for det er ikke så god sprett i den. Jeg kjenner at jeg klarer å komme meg rundt. Jeg tar skikkelig fart på første saltoen, men så "slakker" jeg av slik at jeg lander på rygg (Det verste er at jeg gjør det med meningen ) Jeg vet hva jeg må gjøre, men nå handler det bare om å tørre. EDIT: Det ser i hvertfall enkelt ut. (Når man har trampoline med go sprett) Endret 29. april 2007 av Flippy92 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Det verste er jo at dobbel backflip ser så enkelt ut. Sjekk den videoen. Trampoline som er bygd ned i hagen. Sykt, den trampolinen så deilig ut... Endret 29. april 2007 av VHaakonsen Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg vil ha sånn trampoline Lenke til kommentar
Tongfel Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Her er mitt bidrag, hoppa litt trampoline og triksa litt i hagen i dag.. videoen inneholder også litt triksing på gresset Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Her er mitt bidrag, hoppa litt trampoline og triksa litt i hagen i dag.. videoen inneholder også litt triksing på gresset 8499812[/snapback] Veldig mange tøffe triks der. Var det en Double misty du tok på det andre hoppet,eller var det jeg som så feil? Lenke til kommentar
Tongfel Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Her er mitt bidrag, hoppa litt trampoline og triksa litt i hagen i dag.. videoen inneholder også litt triksing på gresset 8499812[/snapback] Veldig mange tøffe triks der. Var det en Double misty du tok på det andre hoppet,eller var det jeg som så feil? 8499902[/snapback] Misty, det det utrykket har ikke jeg hørt om før, men innen triksing blir det iallefall kalt dobbel sidesalto. Eller "sideflip" da Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Dæven! Nice spins! Hvordan lærte du deg backflip på gresset? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 tongfel: likte flatspin 720 greia di på bakken Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Jeg kan også backflip på bakken. Tongfel: Hvordan får du så mye fart på rotasjonen på dobbel sideflip? Endret 29. april 2007 av Flippy92 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg spant 1080 i går + Cork 7. Lærte meg også Backflip 360 Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Her er mitt bidrag, hoppa litt trampoline og triksa litt i hagen i dag.. videoen inneholder også litt triksing på gresset 8499812[/snapback] Du er god ass! Klarer du dobben baklengs? Jeg har tenkt til å prøve det i år, har øvd en del på doble saltoer i svømmehallen i år Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Takk for tips. Pappa tvilte litt på det en sa om at 5 minutter hopping var det samme som 15 minutter jogg. Sa han trengte kilde. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Takk for tips. Pappa tvilte litt på det en sa om at 5 minutter hopping var det samme som 15 minutter jogg. Sa han trengte kilde. 8508447[/snapback] Det er på den trampolinen jumpking.no kaller "The standard" den hopp i 5 min det er det samme som å jogge i 15 min. Kilde: http://www.jumpking.no/index.cfm?id=85603 Lenke til kommentar
Tongfel Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Takk for kommentarer folkens Svar Zeeq: Jeg lærte meg baklengs på turntrening. Prøv endel uten fart på trampolina, så kanskje på bakken etterhvert med en som kan sikre eller en madras. Svar Flippy92: Viktig at du går inn med en god rotasjonsimpuls, men samtidig strekk deg opp for høyde(litt vanskeilg og forklare her da men). Og jo mere du kropperer jo større rotasjonshastighet blir det. Svar Christian_: Gjør nok dobbel baklengs, men ikke gjort det i år foreløpig. Jump on!! Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det som er så sinnsykt irriterende er at alle kameratene mine er skikkelig pinglete når det kommer til trampolinetriksing. Er vanskelig å prøve på noe nytt når det ikke er noen som følger deg. Sånn har det alltid vært. Det gjelder når jeg er ute og står på snowboard med dem og Hadde en av kameratene mine vært like "god"/"gal" (whatever you call it) så hadde det vært enklere å presse hverandre til å prøve nye triks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå