cHilfiger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da ble trampolinen min pakket ned,. klarte ikke å lære meg salto 180 baklengs salto lincoln loop som var mine mål jaja, får bare vente på snøen så jeg får stått på snowboard Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da ble trampolinen min pakket ned,. klarte ikke å lære meg salto 180 baklengs salto lincoln loop som var mine mål jaja, får bare vente på snøen så jeg får stått på snowboard Hvis du ikke klarte det har du enten prøvd for lite, eller så har du ikke fysiske muligheter til det. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 har nok prøv for lite. blitt for mye skole Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 har nok prøv for lite. blitt for mye skole Eller for mye data? Håper ikke du gikk på sommer skole Gjør som meg, kast pc`n ut av vinduet og få ett nytt liv! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 d er egentlig ikke så mye pc på meg. var borte hele sommeren. neste år skal jeg klare det Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 d er egentlig ikke så mye pc på meg. var borte hele sommeren. neste år skal jeg klare det Lykke til Tror denne tråden kommer til og ligge død over vinteren. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ja, men da kommer det vel en " Da er trampolinesesongen i 08 i gang!" Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 ja, men da kommer det vel en " Da er trampolinesesongen i 08 i gang!" Ja. Da kan vell egentlig dennestenges da. Med tanke på at sessongen er slutt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 yap, burde jo det Lenke til kommentar
jakelong218 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hehe .... E ekke så veldig god ... Haha trampoline brakk sammen mitt i ein backflip idag ... Men noen Skillz .... http://www.youtube.com/watch?v=ZGhqh7pJOgs ... Tar Halv inn, Backflip, Dobbel backflip, Dobbel Front, Front, Lenke til kommentar
toranjo Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er det noen her som vet om en god utendørstrampoline? min er ødelagt, og trenger ny... det må være en med god sprett, for tar en del dobbel backflips og dobbel frontflips Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg kjøpte Jumpking's Heavy Duty 14 ellns på 4.3 meter... koster vel en 4500 kr men er verdt penga! Kvalitet og sjukt høy sprett i dem! Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Ser det er stor diskusjon på forskjellige tricks her, skal ramse opp slik som jeg mener de er.. Frotflip og backflip vet vel de fleste her hva er for noe. Cork: En off-axis spin hvor du gjør rotasjoner for så å komme inn igjen. i en Cork så ligger du bakoverlent. Om du gjør den riktig skal du automatiskt komme inn i aksen igjen og være i stand til å lande. D-spin: En "overcorka" cork. her går du lenger ut av aksen slik at hodet peker mye mer ned mot bakken. D-spins går fra 720 og opp. fant desverre ingen filmer av dette. Bio (Biospin): er også en off-axis spin, er for det meste som en cork, bortsett fra at du ligger foroverlent når du spinner. Rodeo: Nei det er ikke en backflip 540 eller en backflip med en rar skru.. Det er en lincoln loop (sideflip) med spin. En lincoln loop med en 180 tilsvarer en rodeo 540. Noe jeg har glemt? Endret 29. juli 2008 av Martinma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå