Chalciporuspiperatus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Koslig med en trampoline tråd for entusiaster og for de som prøver å lære seg triks, og de som bare trives på trampolina Selv har jeg en JumpKing Heavy Duty 14 trampoline. Er ikke så flink, klarer bare backflip 360 og frontflip 360 (og snart dobbel frontflip? Edit: Legger alle filmene i førsteposten =) og - Keep 'em coming! Kansje vi kan lage en HW trampoline-film etterhvert (Mulig jeg glemte noen, si ifra isåfall.) To filmer av meg: http://youtube.com/watch?v=tCQ_i6DbpSE (Backflip 360) (Frontflip der jeg ramler av trampolina, filmen er noen år gammel ^^) Flippy92: http://youtube.com/watch?v=mBPbk-9xno4 (dobbel front) http://www.youtube.com/watch?v=KhPPoM806k0 (Flippy prøver dobbel back) Tongfel: (Triksing på gress og trampoline) Nargon: (Backflip osv) Endret 5. mai 2007 av zeeq Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Flyttes til en mere passende kategori. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nice. Så ut som om du fikk vondt i skulderen på det første hoppet. Jeg tar Lincolnloop. Diggeste tricket ever! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Satan du var god da, selv er jeg dritdårlig Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Nice. Så ut som om du fikk vondt i skulderen på det første hoppet. Jeg tar Lincolnloop. Diggeste tricket ever! 8377921[/snapback] Ja, kan stemme, jeg er litt var med den ene skuldra mi, har knekt det ene kragebeinet, og så har det grodd helt feil. får fort vondt. Men hva er en lincolnloop? Film og vis meg da Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Øv deg på å se litt mer avslappet av i lufta og å hoppe og lande på samme sted, en kompis av meg gjør det og det ser peeeent ut! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Øv deg på å se litt mer avslappet av i lufta og å hoppe og lande på samme sted, en kompis av meg gjør det og det ser peeeent ut! 8378821[/snapback] klarer fint en avslappet baklengs-salto, men må ta i litt når jeg skal ta helskru, da er det ikke like lett Ingen som har filmer av seg selv da? Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 klarer fint en avslappet baklengs-salto, men må ta i litt når jeg skal ta helskru, da er det ikke like lett Ingen som har filmer av seg selv da? 8380512[/snapback] neh, her har ikke trampolinesesongen starta enda, er meldt snø til uka.. ;/ i år skal jeg lære meg baklengs salto.. da skal dere få se film, hehe Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 neh, her har ikke trampolinesesongen starta enda, er meldt snø til uka.. ;/i år skal jeg lære meg baklengs salto.. da skal dere få se film, hehe Filmen der jeg tar backflip 360 er filma i år. Par uker siden. Bor i trondheim da. Lykke til med baklengs saltoen! Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ai, bor i Trondheim jeg også! Er vel litt treg med å få satt opp trampolina, hehe Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 ai, bor i Trondheim jeg også! Er vel litt treg med å få satt opp trampolina, hehe 8392183[/snapback] Eee, snø til uka? :X Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hopp litt høyere på backflip 360en din, da får du mer tid på 360 rotasjonen. Jeg pleier å starte 360 rotasjonen når jeg er sånn ca. opp-ned. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er jo det man skal gjøre. Kommer akuratt hjem fra NNM i turning. Lært mye. Dobbel framlengs med halv skru, og dobbel salto med halv skru i mellom. Også dobbel backflip, elsk! Trampolinen skal settes opp imårra, da 60 cm snø har smeltet på 2 dager Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Eee, snø til uka? :X 8392711[/snapback] mhm ;/ Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 en video av meg: det ikke bare trampoline på den... http://www.youtube.com/watch?v=rThd18M_P6Y...related&search= en jeg fant: AU!! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) har et spørsmål: hva heter sånn duk til drampolinen som er litt mykere enn sånt vanlig hardt stoff? ( det harde stoffet er sånn man kan veldig lett få brannsår av...) er det permatron? Endret 17. april 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Er jo det man skal gjøre. Kommer akuratt hjem fra NNM i turning. Lært mye. Dobbel framlengs med halv skru, og dobbel salto med halv skru i mellom. Også dobbel backflip, elsk! Trampolinen skal settes opp imårra, da 60 cm snø har smeltet på 2 dager 8393362[/snapback] Dobbel front? Dobbel back? WOOOOOOOOOoooooooot. har et spørsmål: hva heter sånn duk til drampolinen som er litt mykere enn sånt vanlig hardt stoff? ( det harde stoffet er sånn man kan veldig lett få brannsår av...) er det permatron? 8409936[/snapback] Tror det er permatron ja, dersom du tenker på stoff som er på vanlige runde trampoliner med svart duk. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Aah, jeg elsker og hoppe på trampoline . Det er helt sykt morsomt å klare triks man har øvd på i flere uker . Jeg er ikke veldig god, men jeg kan jo noen triks, backflip, backflip 180, misty 540, noen ganger cork, barani, frontflip. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ah, nå er det ikke lenge til trampolina skal settes opp her i gården og! Gleder meg! Fant et par filmer fra i fjor: Film av meg og en kamerat (Jeg i gult) Meg som trikser litt Jeg som prøver dobbel framlengs De to siste er filmet med en mobil, så de er ikke i så god kvalitet som den første. Men det går fint ann å se på dem I år har jeg tenkt til å klare både dobbel framlengs og dobbel baklengs. Er alltid gøy å prøve noe nytt Endret 18. april 2007 av Christian_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå