Millema Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Noen som kan hjelpe? når jeg starter pcen (acer m/vista) så kommer jeg til der jeg skal skrive inn passord, alltså før jeg logger inn. Der får jeg store problemer.. Har problem med å forklare akkurat hva som skjer men skal prøve.. jeg rekker ikke å skrive inn passord før pcen muligens prøver å logge seg inn automatisk, det kom opp at passord er feil (noe som er selvsagt siden jeg ikke rekker å skrive inn inn noe...) slik fortsetter den i all evighet... det er nesten som det ser ut som om tastaturet trykker på enter for harde livet... Noen som har peiling på hva det kan være, evt hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Greier du å logge inn ville jeg ambefalt deg å bare fjerne passordet. Vet ikke om det går ann å skifte til klassisk innlogging, men hvis du kan så ville jeg prøvd det. Bruker selv Vista, men har aldri hatt behov for det. Det er forøvrig mye hjelp å få til slike ting ved å trykke F1. Endret 13. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Millema Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 jeg prøvde å starte maskina uten usb mus påkoblet og da funker dt helt fint... er det noe med at man bør koble den til etter maskina har startet? Har funket helt fint før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå