okasin Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Noen som har erfaring med dette elementet PEERLESS RESOLUTION 15" ? Det er tilbud på dem nå, så jeg lurte på om noen har prøvet dem?? skal ikke ha dem i bil, men hjemme.. Ser det er gode parameter på dem, men teori og praksis er ofte to forskjellige ting,.. Link: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18.../newsdet401.htm Endret 13. april 2007 av okasin Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Noen som har erfaring med dette elementet ?Det er tilbud på dem nå, så jeg lurte på om noen har prøvet dem?? skal ikke ha dem i bil, men hjemme.. Ser det er gode parameter på dem, men teori og praksis er ofte to forskjellige ting,.. 8377362[/snapback] Har du link. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 det virker nok helt ok , men syntes at følsomheten var meget lav på det ( at det er tung drevet ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Vet ikke om det har noe å si, men jeg har to Peerless Resolution 5-tommere. Det er det nest værste dritet jeg har sett. Bestilte først ett par. Der løsna membranen fra spolen på det ene. Så bestilte jeg ett til som det nå er ekle skurrelyder i. Bytta de ut med et par Biltema-høyttalere til kr.200 som hittil har holdt mye bedre. Vet ikke om 15-tommerne er av bedre kvalitet, men jeg tar ikke sjansen på Peerless lengre. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ville tatt en titt på Peerless XLS 12" som er en veldig god subwoofer. Ville vel valgt den isteden for 15" da den er en mye bedre høyttaler. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ville tatt en titt på Peerless XLS 12" som er en veldig god subwoofer. Ville vel valgt den isteden for 15" da den er en mye bedre høyttaler. 8440987[/snapback] De har jeg brukt en masse.. (se min hjemmeside) Så jeg vet at de er bra.. men bare lurte på om 15" hadde samme kvalitet.. Men jeg kjøpte dem ikke.. så jeg avventer det prosjektet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå