AlleDager Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei jeg skal legg inn noen sanger for en venn på fra pcen min. Men når jeg koblet til ipoden så forsvant alle sangene. Går det ikke ann å legge til sanger fra forskjellige pcer? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jo, men pass på å stille inn iTunes riktig. Under innstillinger skal du kunne velge om iPod skal synkronisere automatisk eller manuelt. Du må da velge manuelt, hvis ikke synkroniseres iPoden din med denne datamaskinen istedet for din egen hjemme. Så hvis han ikke har musikk i bibloteket, blir iPoden din tom for musikk. Det finnes forøvrig mange gode alternativer til iTunes, deriblant WinAmp som jeg bruker. Stortsett har alle de andre muligheten for å flytte fra iPod til PC også, samt ikke dette problemet du nå opplever. Er du en smule intressert kan du lese mer i sticky'en min. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har brukt Winamp litt, men jeg synes den fucka opp systemet i sangene. Plutselig var det ikke noe alfabetisk rekkefølge lenger, sangene lå mer eller mindre "hulter i bulter". Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sant nok, det er litt rotete. Iallefall i starten. Men nå er jeg tilvendt det hele, og jeg tror du kan endre på dette her under innstillingene for tilkoblet iPod. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Finner ikke manuelt synkronisering. Får ikke lagt til sanger til ipoden. Det står at den kun kan være koblet til et biblotek! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 DU må sette den på "manuel håndtering av musikk og videoer" på den pcen som du har et iTunes bibliotek knyttet til. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg krysser av for ikke synkroniser men da dukker dette opp se bilde: aaa.bmp Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Takk fikk det til as. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Bare hyggelig å hjelpe til! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå