diggerla Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Min ef81 har helt låst seg helt og jeg tipper jeg må få den reset, men hvordan?? Når jeg slår på mobilen, kommer det første bilde med benq siemens opp...og that's it. Det bildet blir stående der helt til jeg tar ut batteriet..... somebody pliis? diggerla Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du må nok levere telefonen din inn på et verksted. Hør med butikken der du kjøpte den. Høres ut som du må innstalere firmwaren (programvaren på telefonen) på nytt. Du må da også se frem til å miste alt innhold på telefonen. Lenke til kommentar
diggerla Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 OK, den låste seg da jeg holdt på å oppgradere den med firmware 48... Hvor mye kan en slik reparasjon koste, mon tro? Er redd jeg like godt kan gå for ny telefon hva pris angår... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det kan neppe være særlig dyrt å innstalere programvaren på nytt. Lenke til kommentar
diggerla Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Sant nok... Sku bare ønske jeg kunne fikse det sjøl, stress med innlevering og slikt. Er det slik med alle mobiler, at en må levere den inn for å kjøre en "reset" når den er låst? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kopiert fra kommentar på gsmarena.com: To put the phone in emergency download mode: 1. Start with the phone turned off. 2. Hold the # key while you turn on the phone. 3. Keep both # key and power button depressed as the phone turns on - this will make the screen turn white. This is the emergency download screen. 4. Download the FW to the phone again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå