Gå til innhold

TwinMos billigst og best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg ingen dårlige erfaringer med Twinmos, men det skyldes kanskje at jeg har for få erfaringer. Kingston bruker vi imidlertid mye av i alle sammenhenger og har bare godord så langt om de. Men det syns jo kanskje på prisen også...

Lenke til kommentar

Twinmos er ikke like stabile som f.eks. Sandisk (Sandisk er forøvrig et av de aller tryggeste merkene, og Twinmos er regnet som en av verstingene). Bruker du et Twinmos, har du større sjanse for å miste noen eller alle bildene som er på kortet til enhver tid. Det er ikke sagt at alle Twinmos kort feiler, men feilraten er større enn hos Sandisk.

Lenke til kommentar
Twinmos er ikke like stabile som f.eks. Sandisk (Sandisk er forøvrig et av de aller tryggeste merkene, og Twinmos er regnet som en av verstingene). Bruker du et Twinmos, har du større sjanse for å miste noen eller alle bildene som er på kortet til enhver tid. Det er ikke sagt at alle Twinmos kort feiler, men feilraten er større enn hos Sandisk.

8377682[/snapback]

Glemte å si at jeg har absolutt ingen erfaring med Sandisk i det hele tatt, så mitt innlegg var egentlig basert på.... Hmmm... Nesten ingenting :)

Lenke til kommentar

Ok takk gutter. Jeg har aldri hatt problemer med noen som helst merker. For å være ærlig trodde jeg nesten alle minnekort ble produsert i samme fabrik, og kjøpt av forskjellige merker og at det egnetlig ikke spilte noen rolle hva man har.

Men da blir det ikke twinmos på meg. Er svært lite intressert i å miste 8gb med bilder.

Så alle anbefeller SanDisk Extreme 3?

Lenke til kommentar

Er det merket som har minst feilrate, og Extreme III er blant de råeste kortene på markedet når det gjelder hastighet. Du trenger neppe mer enn den hastigheten som Extreme III kan tilby deg. Kameraet er nok en flaskhals før minnekortet uansett (med mindre du har et DSLR i 50-60.000 kroners klassen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...