Gå til innhold

Angrer du på at du er her?


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere måtte absolutt gjennopplive denne tråden? Ble litt overasket når jeg fant en tråd jeg hadde startet i søppel. Er lenge siden jeg har startet en tråd.. Er ikke like aktiv på forumet som tidligere heller. Er mere Startreknorge på meg for tiden..

 

Men jeg har samme problemet nå jeg. Sitter med en viktig ting på skolen og alikvell bruker jeg tid her..

Lenke til kommentar
Husker jeg hadde over 20fraværsdager på Ungdomsskolen jeg.

Var en som ga blaffen i alt før siste halvår av 10.klasse.

 

Det er jo veldig lite da..

 

ja, ei som går i klassen min var ikke på skolen nesten i hele tatt i 8. å har nesten ikke vært noe i 9. heller.... :roll:

Lenke til kommentar

hehe.. kan kansje angre litt da vel?

blir sittende oppe til 2-3 tiden om natta hver dag i hele uka..

ikke gøy med skole dagen etter.

Har sovet vekk kansje 25-30 timer på pulten i løpet av året. Kommer aldri for sent til skolen. Mamma er den beste vekkeklokken som finnes.

Hørte dessuten en eller annen plass at for mye søvn vil redusere levetiden?

 

Ja, jeg bumper. Åpner man en ny tråd, får man link til den gamle og tråden blir stengt. Bumper man en gammel, får man kjeft da også!

What the hel| has this forum commen to?

Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke så mye på vanlige skoler ,men jeg gikk på Dale U en liten tid (Deriblant 10.klasse) Og da var 20dager utrolig mye. De fleste hadde jo max 1-2dager..

 

Men det er jo ganske lenge siden nåda :D

 

ahh Dale U, det var tider det ja... pissed off lærer som halve skolen lurte på om var homo, å en liten forskremt klasseforstander som aldri var noe særlig sikker på ting når han underviste :woot:

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg forsov meg for jeg kunne egentlig vært hjemme nå... Men er noe stolt av meg da...

 

Klarte å stå opp, kle på meg, dusje og kjøre fra Tollnes til Skien sentrum (bjaa vet hvor langt det er) , finne en parkeringsplass opp i 2.etg på jobben og logge meg på ... på 18 MIN!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...