SiR0 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 K800i har flere ganger blitt kåret til verdens beste kameratelefon. Nå har lillebroren kommet i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Mulig det er bare meg, men det ville vel ikke vært unaturlig å sammenligne denne telefonen med K610i. Dette er antakelig oppfølgeren til 750, men... Utifra hva jeg leser så er det jo nesten samme telefonen som k610, bortsett fra edge istedenfor 3G, den har radio, lys og autofokus på kameraet. Kunne vært nevnt hvertfall :-) bertie Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel oppfølgeren til K500i? Har egentlig alt det lille jeg savner på min k610, radio, fotolys og autofokus.. Også ser den jo rimelig bra ut i hvitt. Skjønner meg ikke helt på det der at de peneste utagavene skal være så vrien og få tak i? Skulle tro at de ikke ville selge mobilene.. Lenke til kommentar
yoho Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Det er jo K-serien... Quote:K800i har flere ganger blitt kåret til verdens beste kameratelefon. Nå har lillebroren kommet i butikkene. Telefonen kom faktisk ut i midten av februar men jaja... Endret 13. april 2007 av yoho Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Utenfor optimal belysning synes vi nesten det var vanskeligere å få skarpe bilder enn på forgjengeren K750. 8377090[/snapback] det var dette jeg tenkte da jeg så den, tynnere enn k750i og derfor mindre kamera og mindre "åpning" = dårligere kamera enn k750 med bl.a. lysproblemer Lenke til kommentar
m3 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hvordan er det med video playback på denne modellen? Kan man se på video som har større oppløsning enn 176x144? Endret 14. april 2007 av m3 Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan er det med video playback på denne modellen? Kan man se på video som har større oppløsning enn 176x144? 8383087[/snapback] Jeg kan ikke se video med mer enn det på min W800i. Dessuten er skjermen kun 220x176. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kunne vert litt bedre oppløsning på skjermen. Ellers en veldig fin telefon. Liker godt det rene designet på den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg syns hele det tastesettet ser ubeskrivelig billig ut. Telefonen i seg selv er jo heller ikke noen bombe, så for meg er dette en 100% uinteressant telefon. Satt og trykket litt på en W550i i sted, og den er faktisk ganske stilig, tross det klumpete designet og småkjipe talltastene Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det værste med denne telefonen er nok skriftstørrelsen. Meget stor skriftstørrelse. Ett telefonnummer kommer på 2 linjer, da det bare er plass til 7 tall på linjen. (snakker om når du skal ringe noen. Vet ikke hvor mange tegn det er per linje i en SMS f.eks. ) Det er ikke mulig å justere skriftstørrelsen, enda. Håper dette kommer i en firmware oppdatering. Kilde; Har sett på JKJK sin telefon Lenke til kommentar
G Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg sitter her med en billigmodell som heter: K510i Den har så utrolig dårlig lyd i høyttaleren. Haugevis med diskant, og rett og slett ekkel å benytte p.g.a. dette. Er samtlige Sony Ericsson modeller elendige på lyden? En annen ting jeg har opplevd med de fleste telefonene jeg har hatt er når det kommer ekle høye lyder når du står i en bestemt posisjon. Kanskje dette har med sånn interferens på mikrobølgene å gjøre? Burde ikke det komme lyddempningsfilter på nye telefoner slik at brukeren blir skånet for unødige decibel, og er det per i dag noen produsenter som har tenkt på akkurat denne lille finessen? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Min K800i har nettopp dødd en unaturlig død som antagelig skyldes fuktskade.. Skal jeg kjøpe K550i eller skal jeg satse på K810i? Jeg er ikke så veldig avhengig av 3G, og jeg har begrenset med midler tilgjengelig, men jeg trenger en bra telefon som det går an å knipse litt bilder med og som har bra batteri. Noen tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg