The Ghost Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei sitter nå hos pappa med et helt nytt HK som man også må installere driver på og smart som jeg var så tok jeg ikke med en PS/2 mus eller tast. Heldigvis hadde pappa et tast. med PS/2 ligganes på lur fra en gammel Mitac MPC2386E Tast. er uten windows knappen så den kan jeg ikke bruke ..... For opp driver cd og sånn på skjermen men jeg klarer ikke å navigere på skjermbilde med bare tast. så om noen vet om en måte eller en måte å tast. til å styre musepekeren for jeg fikset det ... Denne data'n har USB tast. og mus denne og så det hjelper ikke og tast. på data'n min funker fint i BIOS og der har jeg stilt alt av USB greier på .... Altså det funker ikke i Windows og det er XP jeg har der, har også prøvd å boote fra CD'n, men jeg kunne ikke installere none form for drivere da bare ta backup av alt på disken :S TAker for all hjelp PS.. Det haster Lenke til kommentar
bertie Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 er det ikke usb-inngang på dette nye hovedkortet. plugg inn usb-musa der, så fungerer den. Var litt uklart noe av det du skrev... bertie Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis jeg forstod tråden din riktig, er du interessert i å kunne styre musepekeren med tastaturet. Gå inn i kontrollpanel -> accessibility options/tilgjengelighet -> mouse/mus Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Har fire USB porter og er prøvd i alle sammen men den nekter å bevege seg, emn det blir gitt strøm til den da den lyser opp (Razer Copperhead) Hvordan for jeg opp kontroll panel når jeg ikke har windows knappen som åpner START menyen nederst til venstre ? Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har fire USB porter og er prøvd i alle sammen men den nekter å bevege seg, emn det blir gitt strøm til den da den lyser opp (Razer Copperhead) Hvordan for jeg opp kontroll panel når jeg ikke har windows knappen som åpner START menyen nederst til venstre ? 8377171[/snapback] Du kan komme inn i kontrollpanel via min datamaskin. bruk tab/alt+tab til du greier å markere ikonene på skrivebordet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 CTRL + ESC får fram startmenyen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hmm etter utalige boter så funket det nå plutslig åsså startet den også på en annen måte Nå boota jeg også opp på en HD med Drivere for 975X og det støter jo også 945GM Men det funka ikke istad rart det greiene der også ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå