tidus2k4 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Gametrailers.com har lagt ut nye lair trailere. http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=18553 http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=18555 http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=18548 Gleder meg bra til dette! Ser ut som grafikken er litt opp og ned men.. ble ikke overimponert over gresslettene i den øverste videoen. Endret 13. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sjå på vingene til draken.. Sjå på graset.. Ikkje bra. Lipsyncen i det som sikkert er cutscene var kjempebra. Og kor er slagmarka med tusenvis av soldatar? Eg ser eit par dusin. Kameo hadde mykje meir. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Så du vannet Dark by Design Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Det skal også sies at i følge ign er dette en alpha build.. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Så du vannet Dark by Design 8377453[/snapback] og det var vel det einaste som såg bra ut... må sei eg er rimleg skuffa fra det eg har sett tidligare Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Så du vannet Dark by Design 8377453[/snapback] Jau, såg knallbra ut det, men, kor mykje har det å seie ? Sjølv om grafikken ikkje var noko å skrive heim om, ser gameplay intressant ut! Det skal også sies at i følge ign er dette en alpha build.. 8377457[/snapback] Aha! Men då har dei god tid til forbetringar! Trudde Lair var rett rundt hjørnet eg. My bad. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Trodde også Lair var rett rundt hjørnet så når jeg så videoene så ble jeg ikke så veldig imponert av det grafiske.. Ser ut som det kan være endel fett gameplay. Men syns det var litt teit av flammekulene minte om raketter og båter blir sprengt osv :\ Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Uff klarer ikke å like sånn type spill jeg, litt synd syns det kommer så mange i denne "sjangeren"... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg har til gode å se et spill som har ild/flammer som ser bare "litt" ekte ut! Samme her. Det blir også ALT for stor kontrast mellom det helt utrolige vannet og resten av landskapet, eller f.eks. gresstustene på den sletta. Men, det var vel noen her som sa det var en Alpha build, så jeg regner med at ting blir litt mere "polished". Endret 14. april 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bare jeg som syns det ser fett ut? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Som en helhet er det veldig likt Rogue Squadron-spillene på N64/GC. Ikke det er bare negativt, spillene var bra dem. Det jeg er mest kritisk til er hvor nytt alt vil føles grunnet det. Også veldig overdrevet bruk av slowmotion til tider. Og alltid morsomt når biologiske skapninger sprenges som en kruttønne av en flamme. Altså hvordan i alle dager kan det skje? Minner meg om Turok 4 når flyveøglen eksploderer når du dør. Ellers har jeg sett for lite av hvordan spillet er med kampene og hvordan soldatene og du selv påvirker hverandre. Kan jo blir en interessant tittel om ting gjøres rett, men akkurat nå ser det ganske generic ut. Skiller seg liksom ikke helt ut. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Bare jeg som syns det ser fett ut? 8380838[/snapback] hehe nei! synes det så sikkelig rått ut selv jeg! :!: men kommer dette på Xbox360? mp i dette der hadde vært sikkelig moro tror jeg Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Er nok desverre PS3 exclusive, ihvertfall for nå Endret 14. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er nok desverre PS3 exclusive, ihvertfall for nå 8381197[/snapback] synd! ser jo sikkelig bra ut. må si jeg misunner PS3 sine titler veldig Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Har kommet 2part developers diary også.. så legger til linker til disse her : Part1 Part2 Litt skryt av cell Har fikset linkene nu, ble sagt en del morro her. Endret 14. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) The hell...? Den første linken førte meg til "mysims" til Wii... Og den andre fører til "Resident Evil for wii" eller noe.... Endret 14. april 2007 av vict0r Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg ser fram imot å teste en demo, men det jeg har sett av gameplay er ikke akkurat så fryktelig fristende. Drager er kult og jeg synes det er flott at det kommer et spill som handler om de, men spillet virker rett og slett ikke så spennende etter min mening.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå