hjaadd Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg har en LG ke820 som innimellom henger seg opp på mp3-spilleren og ingen av tastene fungerer eller noe så jeg er nødt til å ta ut batteriet. Det er jo ikke et sånt kjempeproblem, men det hadde vært greit å bli kvitt det. Har jeg krav på gratis service fra nettbutikken? Veit ikke om noen har erfaringer med mshop.no? Endret 13. april 2007 av hjaadd Lenke til kommentar
Loko Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Ta kontakt med dem pr mail og forklar situasjonen. Du har krav på å få utbedret feil slik som dette da det er en sannsynlig softwarefeil, noe som vil gå på garantien. Spørsmålet du burde stille deg er om problemet er stort nokk til at det er verdt å sende mobilen inn til service som ofte tar opp til 1 månde. En annen ting er hvis du har en viss teknisk innsikt så kan du prøve å oppdatere softwaren på mobilen selv. Da kan du slippe å vente i en månde på at verkstedet skal gjøre akkurat det samme. Endret 13. april 2007 av Loko Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Se om du finner et mobilverksted, forekemspel Nordialog. Tror de innstalerer telefonen gratis om du har med kviteringen. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 mange mobilbutikker kan sende inn telefonen hvis du har med kvittering. noen butikker forlanger frakt andre gjør det ikke. stikk innom elkjøp eller telekiosken og hør med de. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Takk for svar Loko;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå