OlaTK Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nye fyren minner jo Stark om seg selv. Han synes jo gutten er brilliant, bare litt bråkjekk. Og ja, episode 3 var meget god. Liker bare serien mer og mer føler jeg. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Episode 4 var helt vill. Jeg elsker når Stark kommer med trusler mot andre. James Woods gjør en meget god jobb i serien synes jeg. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Enig, james woods er konge. Kona hans var litt rar, trur hun har noen baktanker. Hva trur du om det? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det var en av de første tankene som slo meg også, men jeg vet ikke om jeg synes det er en dum ting. Så lenge det fører til noen gode episoder så er det jo fint. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Syntes det var litt merkelig med eks-kona hans selv. Antar det ligger noe dypere bak det hele.. For øverig syns jeg s2 har hatt en litt dårlig start. Likte bedre sesong 1, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er de har endret. Men, det er mange episoder igjen av sesongen og det er fremdeles en knallgod serie. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vel vi har ikke sett så mye av Shark, har bare vært Stark om du skjønner hva jeg mener. Nå i siste episode fikk vi sett litt Shark tendenser igjen though og det var godt. At han bruker skitne triks og gjør det meste for å vinne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Å fy faen så jeg likte episode 4. Flott å se at Stark bruker litt mer skitne triks ja. Syns sesong 2 har startet akkurat som forventet om ikke litt bedre. Et liten line fra Stark fra e03: - "Welcome to Stark's College for legal knowledge." Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, ja den fyren er genial. James Woods passer perfekt i rollen. Jeg tenker bare "yess!" når han drar på som værst med trusler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kan ikke tenke på noen andre enn James Woods i rollen som Sebastian Stark. Han er rett og slett perfekt! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nok en episode hvor Sebastian Stark får meg til å "heie" på han mens jeg ser på TV'n. Ekskona flytter ut igjen, mens Stark vil prøve på nytt. Hva tror dere skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå