puffepuff Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 hei har mange sånne vanlige kasetter, som var standar før de små dv greiene kom. problemet er at jeg ikke har et kamera.. hvor får man kjøpt sånne "gamle" videokameraer? er det mulig å spille av kasettene uten videokamera? håper det er noen som kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 hei har mange sånne vanlige kasetter, som var standar før de små dv greiene kom. problemet er at jeg ikke har et kamera.. hvor får man kjøpt sånne "gamle" videokameraer? er det mulig å spille av kasettene uten videokamera? håper det er noen som kan hjelpe meg.. 8376944[/snapback] Har du VHS c, kan du kjøpe en sånn. Åssen type kassetter har du? Lenke til kommentar
puffepuff Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 hei har mange sånne vanlige kasetter, som var standar før de små dv greiene kom. problemet er at jeg ikke har et kamera.. hvor får man kjøpt sånne "gamle" videokameraer? er det mulig å spille av kasettene uten videokamera? håper det er noen som kan hjelpe meg.. 8376944[/snapback] Har du VHS c, kan du kjøpe en sånn. Åssen type kassetter har du? 8377079[/snapback] takk! bestiller den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå