lucky666 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvilket brikkesett ansees som det mest stabile og klokkevennlige til am2? Et pluss er også kompabilitet til annen hardware. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 nforce 590 er stabilt, men nforce 680 er det som er mer for gamere osv, men føler ikke det er like stabilt enda. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Nå funker vel nforce 680 best til Intel 775 sokkelen da. Tror vel nforce 590 er det beste til am2.nforce570 klokker vel dårlig,mener jeg å ha sett på noen tester. ati rd 580 da? Endret 13. april 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nforce 570 Ultra er igrunn det samme som 590, men med disablet SLI. Så om man ikek trenger SLI, så er 570 det opplagte valget. Det er riktig at noen kort basert på 570 har overklokket dårlig, men da er det mer kortet i seg selv og ikke chipsettet som er skylden. Biosbrikken er forøvrig nøyaktig den samme på 590 og 570. Asus M2N-E fikk ihvertfall dårlig kritikk for overklokking, men så er ikke det det eneste 570 baserte hovedkortet heller da. Forøvrig har jeg dette kortet selv, og med den defaulte 10% overklokkingen, ifra 2,6Ghz til 2,8 Ghz,m så fungerer det ihvertfall utmerket. Og det er totalt uten spenning, fsb, eller minnejustering. Syntes egentlig dett var helt ok jeg, men så kjøpte jeg det ikke for å klokke heller da, mulig dere andre har høyere forventninger. 590 gir deg SLi og doble gigabit nic, + litt annet småtteri. Ellers er de igrunn de samme, og det bestytende chipset til AM2 pr dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå