Gjest Gjest_gundi_* Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En gang så var kjæresten min på besøk. Mamma ville ikkje at vi være så mye sammen. Men en dag så gikk ut for å handle og kjæresten min holdt på å dusje. Jeg gikk bort henne og hun likte det. Det endte selvsagt opp i sex en god sex. Men sexen var ganske riski fordi døren var åpen og mamma kunne komme inn når som helst fra handleturen. Har dere noen sånne historier? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har dere noen sånne historier? 8376939[/snapback] JA. Jeg er sikker på de fleste har noen sånne historier.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er vel en ganske fin tråd om dette fra før av. Har ikke tid til å søke den opp nå, men heter noe med: Noen gang blitt ferska? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er jo en helt annen type tråd Der skal man poste historiene om hvordan/hvor man ble ferska, mens her kan man poste historier om ganger man koste seg på steder man egentlig burde blitt ferska Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Men det er det vi har denne til Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Mhm, det har vi en egen tråd til. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg