Gå til innhold

Noen som har fått noen fine gaver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk:

 

- HP psc 750 skriver/scanner/kopimaskin (o'lykke)

 

- Soundblaster Live (Endelig artig å spille mp3)

 

- To svart/vitt bilder

 

- Genser

 

- To boxere

 

- Grytekluter

 

- 3 pakkning med sokker

 

Fin jul ja :smile:

 

Mvh

 

Lars

 

[ Denne Melding var redigert av: Lars73 på 2001-12-26 12:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 12:42, cubic skrev:

Skrujern med teleskopisk stang /m magnet og lommelykt. Endelig slipper jeg lete etter skruer i maskina :smile:


Ellers, skjorte, skjorte, skjorte(blå), hobbiten, thermokopp (mm, kald cola), aftershavekrem, marsipan(bombe?), genser.



 

Skal ikke man være forsiktig med magneter inn i maskiner ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 13:39, amd_guru skrev:

Magnetisk skrutrekker må jo være guds gave til menn da. Du aner ikke hvor klossete det er å drive med en skruetrekker uten magnet.

Å nei, det er ikke farlig om du ikke skraper den langs hk og kutter over noen av de ultra tynne "signal-wire'ne" :smile:



 

Jeg tenkte mer på statisk elektrisitet. Er ikke det ganske farlig for komponentene eller er det jeg som skruller ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 13:47, SintBrus skrev:

Quote:


On 2001-12-26 13:39, amd_guru skrev:

Magnetisk skrutrekker må jo være guds gave til menn da. Du aner ikke hvor klossete det er å drive med en skruetrekker uten magnet.

Å nei, det er ikke farlig om du ikke skraper den langs hk og kutter over noen av de ultra tynne "signal-wire'ne" :smile:



 

Jeg tenkte mer på statisk elektrisitet. Er ikke det ganske farlig for komponentene eller er det jeg som skruller ?

 

 

Det er jo ikke snakk om en svææær elektro magnet heller dah.

 

Har brukt magnetisk skrujern i alle år å ingenting har klikka. (bare en 486 cpu. Men den satt jeg jo feil vei dah. Røk svart opp fra kassen. :smile:)

 

 

Imorgen åpner butikkene. Da skal jeg suse til elkjøp å kjøpe playstation 2. (følger det med memorycard til ps2?)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-26 15:50, Yngvejos skrev:

Quote:


On 2001-12-26 13:47, SintBrus skrev:

Quote:


On 2001-12-26 13:39, amd_guru skrev:

Magnetisk skrutrekker må jo være guds gave til menn da. Du aner ikke hvor klossete det er å drive med en skruetrekker uten magnet.

Å nei, det er ikke farlig om du ikke skraper den langs hk og kutter over noen av de ultra tynne "signal-wire'ne" :smile:



 

Jeg tenkte mer på statisk elektrisitet. Er ikke det ganske farlig for komponentene eller er det jeg som skruller ?

 

 

Det er jo ikke snakk om en svææær elektro magnet heller dah.

 

Har brukt magnetisk skrujern i alle år å ingenting har klikka. (bare en 486 cpu. Men den satt jeg jo feil vei dah. Røk svart opp fra kassen. :smile:)

 

 

Imorgen åpner butikkene. Da skal jeg suse til elkjøp å kjøpe playstation 2. (følger det med memorycard til ps2?)

 

 

nei, følger ikke med memorycard..

Lenke til kommentar

Får ikke lengere dyre julegaver, de må jeg kjøpe selv...

Kjøpte Filmscanner, Plextor 24X brenner og ny HD 40GB / 8,4ms. Dessuten nye Filttøfler.

......................

 

[ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2001-12-26 22:52 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2001-12-26 22:54 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...