Gå til innhold

Kritikk på webside og header


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har brukt litt tid på å lage eit nytt design til heimesida mi, og dette er det første utkastet til headeren min.

Er ganske ny på webdesign så litt konstruktiv kritikk hadde vert fint :)

 

Eg har no satt i samen eit design til sida min. Noen som har nokon kommentarar?

Sida ligg her

 

Edit: gløymde headeren :blush:

Edit2: La til ein link til sida.

Endret av Shadows0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rettelse: Det er ingen logo, men en header.

En logo er et symbol, tekst o.l. som man forbinder med bedriften, mens en header er det øverste på websiden, og inneholder ofte logoen.

 

Grei og enkel, ganske simpel egentlig, men så lenge den står i stil med siden er det det som teller. Speileffekten ble litt dårlig, kanskje, da den blir overlappet av den lille teksten.

Lenke til kommentar

Jeg personlig synes det kanskje blir litt mye med både store og bolde forbokstaver, med mindre du skal legge vekt på forkortelsen? Men det kan kanskje bli litt for lite utheving med bare det ene eller andre. :hmm:

 

Har du bare visket vekk eller tegnet over strålene bak teksten? For det ser ikke helt bra ut sånn som det er nå. Jeg vet ikke hvilket program du bruker, men prøv å heller få en "bord" rundt teksten (stroke eller outer glow i Photoshop), så strålene kommer like nærme teksten overalt. Akkurat den delen ser veldig uferdig ut.

 

Ellers synes jeg den var veldig fin, enkel og ren. :)

Lenke til kommentar

Det er en fordel å legge link i siste posten din og...det finnes faktisk folk som ikke tenker på å bla helt opp når du plutselig spør om hva vi synes om den og det ikke finnes noen link. (Jeg prater i hvert fall ikke om meg selv :ph34r: )

 

Men tror noe var grundig feil der: post-111209-1176633236_thumb.jpg

 

Edit: Skriveleif

 

Edit 2: Jeg bruker Opera

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...