Marthe21 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Trenger tips fra folk som har erfaring med nevnte mobiler.Skal kjøpe ny tlf og klarer ikke bestemme meg.Jeg syns utseende,kamera,blåtann og mp3 er viktig Bruker tlf hovedsaklig til sms og samtaler. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg har LG ke820 selv og er kjempefornøyd. Lg har et litt dårlig rykte på seg når det kommer til specs, men den er knallbra. Følger med 128mb minnekort, og det er et kjempebra kamera på den;) Autofokus osv. Blåtann og bra mp3-spiller;) det eneste er at telefonen min klikker innimelom:( Litt plagsomt, men den er verdt pengene. Endret 13. april 2007 av hjaadd Lenke til kommentar
Marthe21 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har LG ke820 selv og er kjempefornøyd. Lg har et litt dårlig rykte på seg når det kommer til specs, men den er knallbra. Følger med 128mb minnekort, og det er et kjempebra kamera på den;) Autofokus osv. Blåtann og bra mp3-spiller;) det eneste er at telefonen min klikker innimelom:( Litt plagsomt, men den er verdt pengene. 8377133[/snapback] Okei,takk for svar Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Har mye erfaring med Nokia, og har stort sett vært meget godt fornøyd. Har kun hatt en LG Har hatt en del Samsung. Når det gjelder Samsung, har de som oftest et kjempestilig design, og kvaliteten er svært god. Er helt syk etter å få prøve den nye U600, men er redd det blir med prøving... Det jeg ikke liker med Samsung, gjør at jeg velger bort merket, selv om jeg helst vil ha Samsung. Merk at det jeg skriver, gjelder for mine behov. Andre kan ha behov, der de fint er hjulpet med Samsung: I forhold til Nokia og SE synes jeg Samsung er for sære. PC Programvaren er ikke på høyde med Nokia og SE sin PC Suite. Problemer med å overføre "for store" lyd- og billedfiler. Kalendernotat med repetisjon synkes ikke fra PC over til telefon. I beste fall synkes de, men uten repetisjon. Telefonboken har ikke felt for postadresser. Lite brukervennlig filoverføring mellom telefon og PC. Rigid filsystem på telefonen, gjør at man må legge filene i helt bestemte mapper. Ikke skikkelige profiler. Meget begrenset lengde på tittel på kalendernotat. Svært få og lite varierte fargetema. Dette var det jeg kom på. Kommer tilbake med mer, hvis jeg kommer på noe. Endret 14. april 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er én ting med LG'en og det er synkronisering med dataen. Det går som en drøm å overføre filer fra data til mobiltelefon, mobilen blir gjenkjent som flyttbar disk. Det eneste problemet er at den medfølgende softwaren er noe herk. Det går ikke an å synkronisere. Det gjør ingenting for meg, siden jeg ikke er såå teknisk at det er nødvendig.. veit ikke åssen det er med andre da.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 var fornøyd med min samsung d900 enda flere hakk fornøyd med KE 820. Eneste jeg sleit med der var at sync programmet virket ut til å være 40 år gammelt En pinglette nokia telefon hadde jeg ikke vurdert en gang Anbefaler KE 820 men tror at U600 telefonen også kan være interesang. Usikker om det er radio i den(noe som gjorde at jeg solgte min d900) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå