Olanru Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hei! Fikk denne feilmeldingen her: STOP 0x000000C5 DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL hadde overklokket min P4 530 Prescott fra 3000mhz til 3100mhz..hvis jeg ikke husker feil så er det som regel det integrerte lydkortet som tryner først når man overklokker rite? sjekka feilmeldinga og det stod at det er relatert til driverproblematikk så da antar jeg at det var lydkort drivern som tryna pga overklokkinga Endret 13. april 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Durac Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Prøvd å disabla det i Bios? Aldri hørt om at lydkortet tryner først men så er jeg ikke 1337 innen OC Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 ringte en jeg jobber med , han sa det at disabling av lydkortet skulle fikse problemet..men den er rask nok som den er Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kan bekrefte dette, enn venn hadde samma problem.Men hvis han klokka den så og så mye kunne han bruke det integrerte lydkortet. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 jepp:) den feilmeldinga jeg fikk kom vel av at jeg hadde klokket for mye antar jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå