Juden Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Freddie døde av aids. Var han så dum at han ikke forsøkte å beskytte seg mot sykdommen? Eller ble han smittet selv om han brukte beskyttelse? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Freddie døde av aids. Var han så dum at han ikke forsøkte å beskytte seg mot sykdommen? Eller ble han smittet selv om han brukte beskyttelse? 8376737[/snapback] Han tok vel menn bakfra om jeg ikke tar feil, og da er visst sjansen større for å bli smittet av Aids. Av den grunn at det er vanlig i homomiljøet. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Freddie døde av aids. Var han så dum at han ikke forsøkte å beskytte seg mot sykdommen? Eller ble han smittet selv om han brukte beskyttelse? 8376737[/snapback] Han tok vel menn bakfra om jeg ikke tar feil, og da er visst sjansen større for å bli smittet av Aids. Av den grunn at det er vanlig i homomiljøet. 8376804[/snapback] Så, da tok vel Freddie risken Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. Er det sånn at Aids oppstår når to menn har sex, eller har jeg missforstått? EDIT: Typo Endret 13. april 2007 av G_J_Caesar Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Freddie døde av aids. Var han så dum at han ikke forsøkte å beskytte seg mot sykdommen? Eller ble han smittet selv om han brukte beskyttelse? 8376737[/snapback] Det vet ingen andre enn Freddie selv, og han er død. Så hvorfor ta det opp her? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Freddie døde av aids. Var han så dum at han ikke forsøkte å beskytte seg mot sykdommen? Eller ble han smittet selv om han brukte beskyttelse? 8376737[/snapback] Åh, han herjet vel rundt en god del *før* HIV ble oppdaget. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. Er det sånn at Aids oppstår når to menn har seks, eller har jeg missforstått? 8377102[/snapback] Det kan oppstå hvis to menn har sex ja. Den kan også oppstå ved samleie mellom to av forskjellig kjønn. Prinsippet bak AIDS/HIV er vel at immunsystemet bryter sammen og at man derfor kan dø av de enkleste sykdommer fordi man ikke har forsvarsmekanismer mot virus? Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Halo fjortiser Freddy levde og festet på 70 og 80 tallet. det var før gummi var et tema. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det sånn at Aids oppstår når to menn har seks, eller har jeg missforstått? 8377102[/snapback] Den ene må ha det fra før av. altså man må bli smittet for å få det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Official Cause of Death : Bronchopneumonia ; AIDS. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. Er det sånn at Aids oppstår når to menn har seks, eller har jeg missforstått? 8377102[/snapback] Det kan oppstå hvis to menn har sex ja. Den kan også oppstå ved samleie mellom to av forskjellig kjønn. Prinsippet bak AIDS/HIV er vel at immunsystemet bryter sammen og at man derfor kan dø av de enkleste sykdommer fordi man ikke har forsvarsmekanismer mot virus? 8377123[/snapback] Dette er jo riv ruskende galt! Resultatet av at to friske menn har sex, kan aldri bli at én eller begge blir smittet med HIV, som igjen vil føre til AIDS. HIV spres gjennom seksuell kontakt, blod, og fra mor til barn, det oppstår ikke plutselig av seg selv... Jørgen Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det sånn at Aids oppstår når to menn har seks, eller har jeg missforstått? 8377102[/snapback] Den ene må ha det fra før av. altså man må bli smittet for å få det. 8377140[/snapback] Hvor kommer det fra da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. 8377102[/snapback] Du blander det, en dør ikke av hiv, men hiv utvikler seg til aids. Freddy døde av aids fordi han pulte menn i stumpen før det var en utbredt sykdom. Hvor kommer det fra da? Mutasjon i virus eller noe, er nok den mest realistiske tanken, men det er også en teori at viruset kom fra aper. Da mest sannsynlig ikke via sex, men spising. Endret 13. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. 8377102[/snapback] Du blander det, en dør ikke av hiv, men hiv utvikler seg til aids. Freddy døde av aids fordi han pulte menn i stumpen før det var en utbredt sykdom. 8377193[/snapback] Det jeg mener som flere andre har nevnt er at Aids svekker imunsystemet sånn at man kan dø av de aller enkleste sykdommer. Det er ikke dødelig i seg selv. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvor kommer det fra da? 8377186[/snapback] Det er det ingen som vet, men de anslår at det begynte på 60 tallet engang. Lenke til kommentar
Anira Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvor kommer det fra da? 8377186[/snapback] Så vidt jeg vet var det var opprinnelig aper som bar HIV-viruset. Hvordan det ble overført til mennesker er ikke bevist, men en teori er at en ble bitt eller fikk smitten overført mens han tok livet av en ape (eller lignende). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. 8377102[/snapback] Du blander det, en dør ikke av hiv, men hiv utvikler seg til aids. Freddy døde av aids fordi han pulte menn i stumpen før det var en utbredt sykdom. 8377193[/snapback] Det jeg mener som flere andre har nevnt er at Aids svekker imunsystemet sånn at man kan dø av de aller enkleste sykdommer. Det er ikke dødelig i seg selv. 8377211[/snapback] Ahh, ja, det stemmer. Men det er jo pga aids at en dør likevel, selv om det ikke er selve aidsen som dreper deg. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 AIDS=Acquired Immune Deficiency Syndrome Som andre har sagt, man dør ikke av AIDS, men man dør av andre sykdommer fordi immunforsvaret ikke fungerer som det skal pga AIDS. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ahh, ja, det stemmer. Men det er jo pga aids at en dør likevel, selv om det ikke er selve aidsen som dreper deg. 8377249[/snapback] AIDS i seg selv er helt ufarlig, og det går an å leve like lenge med AIDS som uten. Det som er møkk er at du kan dø av en liten infeksjon, forkjøelse eller betennelse, fordi AIDS viruset legger seg i de hviteblodcellene og derfor får de ikke kverka det, Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Man dør vel ikke av Aids, men av sykdommer/innfeksjoner som følger på. 8377102[/snapback] Du blander det, en dør ikke av hiv, men hiv utvikler seg til aids. Freddy døde av aids fordi han pulte menn i stumpen før det var en utbredt sykdom. 8377193[/snapback] Det jeg mener som flere andre har nevnt er at Aids svekker imunsystemet sånn at man kan dø av de aller enkleste sykdommer. Det er ikke dødelig i seg selv. 8377211[/snapback] Ahh, ja, det stemmer. Men det er jo pga aids at en dør likevel, selv om det ikke er selve aidsen som dreper deg. 8377249[/snapback] Ja, på en måte, men i teorien er det fult mulig og leve "evig" med aids. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg