Reeve Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg satt og leste en gammel omtale av Halo på PC her forleden. Jeg (og de fleste andre som har Halo på PC) vet at det ikke går an å spille CO-OP på Halo på pc, slik man kan på Xbox. Men i den omtalen stod det at det utviklerne av Halo på PC holdt på å lage en patch, som gjorde dette mulig. Noen som vet hvor jeg kan finne denne patchen, eller om den i det hele tatt eksisterer? 1 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tok meg noen søk, men fant ikke noe. Var et par sider hvor de hadde det samme spørsmålet, men ikke noe mer. Så dessverre har jeg ikke tro på at den eksisterer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Du kom frem til det samme som meg ja Får søke litt mer senere, evt. vente på svar her, og se finner jeg ikke noe til i morgen, tviler jeg på det finnes. 1 Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er nok ikke co-op på pc versonen dessverre :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå