Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Long lasting love

Gjest Why bother?

Anbefalte innlegg

Gjest Why bother?

Oh, noh! another heart broken fool!

Situasjonen er ganske "enkel" så jeg beskriver den enkelt.

Jeg var sammen med denne dama i en veeeldig kort periode. men pga. jobb osv så avbrøt vi fredelig. Vi hadde fortsatt veldig god vennekontakt. Nå er jeg tilbake i lokalområdet og hadde ikke hatt noe i mot å starte opp igjen. Men i mellomtiden har hun fått ny kjæreste... *bummer! thats life?

Så; er det lov å flørte? tenker litt fyfy, men fortsatt så er det jo ikke som om dette ikke har skjedd før..

Så er det best å si rett ut at jeg har følelser for henne igjen, eller er det best å bare kvele sine egene følelser for vennskapets skyld? Eller alternaltivt gå lengere og lengere med komplemangene til man møter motstand?

Jeg er et lite stykke over 20 så svar gjerne i den skalaen også;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du ikke klar for å møte henne uten at du får mer følelser for henne så vil jeg anbefale deg å ta det rolig og ikke ha for mye kontakt med henne før du føler deg klar.

Og jeg synes absolutt du burde begynne å se andre damer. Hun har visst kommet over deg, tror ikke veien er å gå og vente på at hun skal komme tilbake helt plutselig.

Lenke til kommentar
Gjest Why bother?

Har egenlit ingen problemer med å møte henne. og er for en gang skyld ikke slik at jeg må! ha henne akkurat. Bare at hun står øverst på listen.

Ser bare etter andre utveier en tiden. Siden den er så vanvittig kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke forsøkt meg. Tenk så kjipt for henne hvis hun ikke gjengelder følelsene dine...

I en rosa Hollywood drømmeverden ville hun dumpet fyren på flekken og kastet seg i armene dine, men selv om det er slik på film så tror jeg ikke det er veldig realistisk når man er over fjortisstadiet. Det er vel sannsynlig at det er en grunn til at hun er sammen med han andre, og jeg synes ikke det er rettferdig ovenfor henne å be henne måtte velge. Selv om valget er enkelt og du taper så kan du ødelegge vennskapet deres.

26 år btw - håper det passer skalaen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...