Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Lurer på hvordan man lager bakgrunnen i en avatar gjennomsiktig slik at bakgrunnsfargen til forumet skinner gjennom? Som feks. på den avataren jeg har nå, der ser man en svak hvitfarge, hvordan får jeg denne vekk? Endret 13. april 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Har gjort noen forsøk på din avatar, regner med at det var det du ville ble det riktig farge? Hvis det ikke passer så si ifra Det jeg gjorde var å ta avataren din, fjerne det hvite bak (magic wand tool i PS), og så screenshotta forumet og tok bakgrunnsfergen. Så la dette bak motivet. Endret 13. april 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det du gjorde Chris hjelper ikkje, fordi det er forskjellig bakgrunnsfarge i forskjellige skin, trur eg iallfall. Det ein må gjere er å viske bort bakgrunnen i eit biletbehandlingsprogram, som Gimp eller Photoshop, og lagre i eit format som har støtte for gjennomsiktigheit (som GIF) eller alfakanal (som PNG). Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bakgrunnen forandrer seg for hvert innlegg som blir skrevet ser du Ditt er lyst, mens Torbjørn T's er mørkere. Takk for hjelpen anyways Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Okay. kan kjøre den opp i gif. Støtter gjennomsiktighet vil jeg tro Edit: Jepp, gjorde det. Så da har du en nedenfor som er gjennomsiktig Endret 13. april 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tusen takk men det var ikke den jeg skulle ha i gjennomsiktig da, du tror ikke du hadde orket å ordnet det med denne? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Skal vi se, måtte tegne opp linjene, så ble ikke 100% identisk. Godt nok? Endret 13. april 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal vi se, måtte tegne opp linjene, så ble ikke 100% identisk. Godt nok? 8376734[/snapback] Flotters Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ingen problem Grattis med ny avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå