christian1986 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Etter to gode påskeuker(tok meg litt ekstra), kommer jeg tilbake og hva finner jeg? Et forum som, i alle fall for meg, er totalt rasert! Har alvorlige problemer med å tro at det er bare jeg som sitter igjen med denne følelsen. Så om noen er enige, eller kan fortelle meg hva som er så myyye bedre med det nye oppsettet så er det bare å gi en lyd... (Fikk liksom litt asosiasjoner til det iTavisen en gang gjorde, selv om dette er endringer på en annen måte) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dette hører da strengt tatt IKKE hjemme her i det hele tatt, ta det i tilbakemeldinger-forumet du. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Etter to gode påskeuker(tok meg litt ekstra), kommer jeg tilbake og hva finner jeg? Et forum som, i alle fall for meg, er totalt rasert! Har alvorlige problemer med å tro at det er bare jeg som sitter igjen med denne følelsen. Så om noen er enige, eller kan fortelle meg hva som er så myyye bedre med det nye oppsettet så er det bare å gi en lyd... (Fikk liksom litt asosiasjoner til det iTavisen en gang gjorde, selv om dette er endringer på en annen måte) 8376375[/snapback] Trykk "standard" oppe i høyre hjørne du, så skal du se at du føler deg som hjemme igjen.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kanskje på tide å lage en sticky om dette problemet? Ser jo nesten en tråd om dagen med folk som har "problemet" Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kanskje på tide å lage en sticky om dette problemet? Ser jo nesten en tråd om dagen med folk som har "problemet" 8376467[/snapback] Enig.. Mange som truer med å boikotte forumet pga. det nye "systemet" eller "oppsettet".. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skjer dette automatisk? Har aldri vært noko problem her hos meg? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nå er jeg ikke helt med her? Hva er det som er problemet? Forumet har ikke endret noen struktur i løpet av påsken Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Er nok berre endå ein som har trykt på Trådet eller Lineær oppe til høgre, slik Gissan var inne på. Redigert: Reknar med det er Trådet vising som gjev so sterke reaksjonar. Endret 13. april 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har aldri hatt dette problemet jeg heller. Men så kjører jeg "lineær" da... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har opplevd at linker til diskusjon.no fra feks google forandrer oppsettet mitt til noe annet enn standard. Noe med hvordan søkesidene indekserer siden? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det nye forumet, hvor er det? Endret 14. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har opplevd at linker til diskusjon.no fra feks google forandrer oppsettet mitt til noe annet enn standard. Noe med hvordan søkesidene indekserer siden? 8380297[/snapback] Mener du Lo-Fi? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det kunne kanskje være en ide trådstarter om du kunne svare oss på om du fortsatt opplever problemet. Det er vrient å være helt sikker på at problemet ditt er løst eller ikke på den måten. Flere ting kan ha skjedd her, men de tre mest sannsynlige er som følger. 1. På en eller annen måte er "Trådet" blitt valgt som trådvisning i stedet for "Standard". 2. Ditt design er blitt byttet av en grunn. 3. På en eller annen måte har lo-fi blitt valgt som visningstype. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har opplevd at linker til diskusjon.no fra feks google forandrer oppsettet mitt til noe annet enn standard. Noe med hvordan søkesidene indekserer siden? 8380297[/snapback] Mener du Lo-Fi? 8380670[/snapback] Vi stopper roboter fra å indeksere Lo-Fi, men de indekserer selve linken som skifter visningsoppsettet fra mange til en på poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg