Gå til innhold

Tråden for oss som ikke liker det nye forumet!

Anbefalte innlegg

Etter to gode påskeuker(tok meg litt ekstra), kommer jeg tilbake og hva finner jeg? Et forum som, i alle fall for meg, er totalt rasert! Har alvorlige problemer med å tro at det er bare jeg som sitter igjen med denne følelsen.

Så om noen er enige, eller kan fortelle meg hva som er så myyye bedre med det nye oppsettet så er det bare å gi en lyd...

(Fikk liksom litt asosiasjoner til det iTavisen en gang gjorde, selv om dette er endringer på en annen måte)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter to gode påskeuker(tok meg litt ekstra), kommer jeg tilbake og hva finner jeg? Et forum som, i alle fall for meg, er totalt rasert! Har alvorlige problemer med å tro at det er bare jeg som sitter igjen med denne følelsen.

Så om noen er enige, eller kan fortelle meg hva som er så myyye bedre med det nye oppsettet så er det bare å gi en lyd...

(Fikk liksom litt asosiasjoner til det iTavisen en gang gjorde, selv om dette er endringer på en annen måte)

8376375[/snapback]

Trykk "standard" oppe i høyre hjørne du, så skal du se at du føler deg som hjemme igjen.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det kunne kanskje være en ide trådstarter om du kunne svare oss på om du fortsatt opplever problemet. Det er vrient å være helt sikker på at problemet ditt er løst eller ikke på den måten. Flere ting kan ha skjedd her, men de tre mest sannsynlige er som følger.

1. På en eller annen måte er "Trådet" blitt valgt som trådvisning i stedet for "Standard".

2. Ditt design er blitt byttet av en grunn.

3. På en eller annen måte har lo-fi blitt valgt som visningstype.

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd at linker til diskusjon.no fra feks google forandrer oppsettet mitt til noe annet enn standard.

Noe med hvordan søkesidene indekserer siden?

8380297[/snapback]

Mener du Lo-Fi?

8380670[/snapback]

Vi stopper roboter fra å indeksere Lo-Fi, men de indekserer selve linken som skifter visningsoppsettet fra mange til en på poster.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...