sotu Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei alle sammen! Dette er et nytt emne ved navnet "Robot" Jeg er en gutt som elsker alt innen roboter. Her kan du snakke om hva du vil så lenge det holder seg innen emne "Roboter" Får å få start i samtalen, er det noen som har bygd en robot eller ihverfall er intresert i dem? Jeg holder på med min første robot. Jeg kan legge ut noen bilder etter hvert. Jeg bruker Society Of Robots når jeg trenger hjelp. Det er en engelsk side hvor du kan få hjelp til det du trenger hjelp til :!: Prøv også forumet! Lenke til kommentar
ostov Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Danser du som en robet på fest og sånn? Lenke til kommentar
sotu Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Danser du som en robet på fest og sånn? 8376598[/snapback] Som en robot? Jaja sure, ikke egentlig at det har noe med saken å gjøre da.. :!: Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du kan jo se litt her: http://lynxmotion.com/ Der er mye forskjellig. Hadde det ikke vært så dyrt ville jeg nok kjøpt litt av hvert. Lenke til kommentar
sotu Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Takk! Men man trenger ikke bare snakke roboter. Jeg har jo på en måte bygd en R/C bil. Noen andre som liker R/C ting? Fra båter til biler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå