SCV Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kan dette bli ett alternativ til dødsstraff i Norge? At man må gjennom spillet før man kan gå fritt igjen.. 8379607[/snapback] haha, livstid altså? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 er sent på kvelden.. husk på det da.. Ellers så tror jeg kanskje frustrasjonen kan føre til en langsom død også.. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 haha, fy faen jeg hadde klikka i vinkel på de usynlige mynt boksene. tror jeg måtte hatt 10+ ekstra sett håndkontrollere for å si det mildt.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da). Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg hadde tenkt "Jaja, jeg døde. Da for jeg bare prøve videre. Det er jo teknisk mulig" helt til jeg hadde klart det Men om jeg hadde sagd av beinet mitt i ren frustrasjon er ikke umulig.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye.. 8380161[/snapback] hvorfor syns du synd på dem? kanskje han bare kom over det og bestemte seg for og teste i noen timer, litt merklig at du gidder og si hvor sørgelig liv dem har fordi de spiller litt mario GOD NATT! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye.. 8380161[/snapback] hvorfor syns du synd på dem? kanskje han bare kom over det og bestemte seg for og teste i noen timer, litt merklig at du gidder og si hvor sørgelig liv dem har fordi de spiller litt mario GOD NATT! 8380169[/snapback] Fordi han sannsynligvis har holdt på i hundrevis av timer på dette spillet! (Tipper jeg, jeg vet jo ikke selvsagt) Det er på en måte som med dem som holder på å gjør speedruns på Mario 64. Forstår ikke sånne folk.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Fikk vondt av han stakkaren som spiller dette og ikke gir opp. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hm...kan ikke si jeg ser den store forskjellen mellom denne og vanlig mario jeg? :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Huffda, eg hadde klikka galen på dette spelet, du må være tolmodig for å kunne spelet noko sånt. Forresten gjekk det ekstremt treigt å laste ned filmen, fekk aldri sett den ferdig, sjølv etter fleire timar. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg syns faktisk synd på folk som gidder å kaste bort tiden sin på dette ubergamle og ekstremt vanskelige spillet (denne modden da).Tipper spilleren har spilt dette spillet altfor mye.. 8380161[/snapback] Er vel enda mer sørgelig å sitte og se på at han spiller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hahahhahahahhaha, så bra! :!: "FUUCK THAT BOX!" Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Oh, ah. A bump Anyway. Det kosta meg blod, slit, stemmebånd og nesten en priceless SNES kontroller da jeg forsøkte å runde alle levlene i Lost Levels. Hadde jeg forsøkt meg på dette hadde Norge registrert sitt største jordskjelv noen sinne, med 7 på richters skala, episenter Lofoten. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 tar skummelt lang tid og loade .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå